יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

כנס בוגרי נווה \ מאת סאם קטז




שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לספר לכם שביום ראשון שהיה ( 29.10.17 ) באו לבקר אותנו בוגרים מנווה שסיימו בשנה שעברה והרבה לפני... אז אילו שמות המבקרים: ירדן יופיטר, יונתן אדר, נועה אטלי , תומר צ'רנוב , אלעד רוזנבאום , נסי פניז'ל, נבות, וגדעון שדה. והנה כמה תמונות שאני צילמתי בכנס בוגרים שלנו שהיה לנו ביום ראשון שאותם אתם תראו בהרחבה בזה שתלחצו על "קרא עוד" .


בביקור עצמו חלק מהחבר'ה מאוד התרגשו ושמחו לראות חברים טובים שסיימו בכיתות נווה, במיוחד אני בזה שאני מאוד שמחתי לראות את נסי , גדעון, תומר, ויקיר שהם חברים טובים שלי עוד מכיתת תפוח ותפוז... אחרי כל השמחה הטובה אנחנו באנו לחדר האוכל ושם הבוגרים ייצגו את עצמם וסיפרו איפה הם עובדים והיכן הם גרים כלומר חלק מהבוגרים גרים בדיור. למשל נועה שגרה בדיור בחיפה ויונתן שגר בשכונת תקווה.
 

אחרי ההכרות עם הבוגרים אנחנו התחלקנו למעגלים לפי נושאים, שירות לאומי, צבא, דיור, ותעסוקה. ובכל מעגל בוגר יחד עם מנכה הסבירו על הנושא. לדוגמה אילו שרוצו לעשות שירות לאומי הלכו למעגל של שירות לאומי שבו נבות וגדעון עשו מכיוון שהם בשירות לאומי ואילו שרצו לעשות שירות צבאי בהתנדבות הלכו לנסי ולתומר ( נסי נרשם ברואים רחוק שהוא פרוייקט שבו נערים על הספקטרום האוטיסטי משתלבים בצבא ).


מי שהיה מעוניין בדיור הלכו לנועה משום שהיא גרה בדיור בחיפה שאת שמו אינני זוכר, אני הלכתי למעגל של התעסוקה שבו היו אלעד, יקיר, ליעד, ואלמוג. ענבל הייתה המנכה ובמהלך הזה נהלנו שיחה עם אלעד ויקיר וגם שאלנו אותם שאלות שקשורות על איך הם מסתדרים במקומות העבודה שלהם ואילו חששות היו להם כשהם סיימו ועוד... אני באופן אישי נהניתי בכנס כי קודם כל אני שמחתי לראות את חברי הטובים ( נסי, גדעון, ויקיר ) אבל היה לי קצת קשה בזה שהם לא יכלו להישאר עוד קצת איתנו אבל התגברתי וזהו זה כל מה שיש לי לומר על הכנס בוגרים.



אני מאוד אשמח לשמוע את הדעות והסיכומים שלכם על הכנס בוגרים בתגובות למטה. שיהיה לכם יום טוב ומאושר... ביי והנה תמונות מהכנס :










9 תגובות:

  1. סאם היקר
    נהדר לקרוא את הכתבה שלך ובעיקר מחמם את הלב לקרוא על הגעגוע והשמחה לראות חברים ותיקים

    השבמחק
  2. אתה מדהים סאם

    השבמחק
  3. הכתבה נהדרת סאם. חוץ מזה היה כיף לפגוש את נסי, גדעון, יקיר וכל שאר בוגרי נווה שביקרו. דרך אגב בחרתי במעגל דיור כי זה עניין אותי מאוד.

    השבמחק
  4. אני מאוד נהנתי ביום הזה היה חסר לי דבר אחד לא היה מוזיקה אולי היה צריך להיות מנגינה נחמדה כזאת

    השבמחק
  5. סאם, איזו כתבה מקסימה ומרגשת! לפי התמונות נראה שנהניתם מאוד...
    כתבת בצורה כנה ואמיתית וממש נהניתי לקרוא

    השבמחק
  6. נהנתי מאוד לקרוא את הכתבה ולהתבונן בתמונות המקסימות. מבינה את הגעגועים שלך לחברים הטובים איתם היה לך קשר מיוחד. גם אני מתגעגעת. סקרנית מאוד לדעת על מה שוחחתם במעגלים השונים.
    יעל דגן

    השבמחק
  7. חברה אני חושב שהיינו צריכם לעות עוד תמונות והיום המבוגר הזה היה קצר

    השבמחק