יום שני, 21 במאי 2018

מפגש שבועות בנצרת עילית מאת רועי יאיר ורז

היי קוראים וקוראות אנחנו רוצים לספר על המפגש בנצרת עילית שהיה לנו היום לראשונה והייתה לנו חוויה מדהימה וכיפית בבוקר נסענו באוטובוס מעפולה לנצרת עילית ונסענו עם נהג שקורע מצחוק שמו ההוני ורז וטל.פ מכירים אותו ואני(רועי) גם הכרתי אותו ורז סיפר לי שהוא אוהב לדבר על ביצים קשות ובקיצור הייתה לנו נסיעה קורעת מצחוק ושהגענו לנצרת עילית פגשנו את יאיר ומשם הלכנו לביתו ושם אכלנו ארוחת בוקר שאנחנו הכנו בעצמנו וגם אימא של יאיר פינקה אותנו והשם שלה זה צביה. אחרי ארוחת בוקר לקחנו את קו 14 לכיוון קניון בנצרת עילית ושמה שיחקנו במשחקיה מאוד גדולה וכיפית אנחנו ממליצים לכם ללכת לשם ואחרי המשחקיה יצאנו לעשות ספורט הליכה עד הקניון שבו אכלנו צהריים בבורגראנץ' ואחרי זה התפזרנו אני(רועי) רז וטל פינטו הלכנו לתחנה ונסענו לעפולה ויאיר חזר הבייתה לנצרת עילית ואחרי הנסיעה הלכנו רז טל ורועי לבית של רז לכתוב תכתבה ולעשות כל מיני דברים חשובים ואחרי זה התפזרנו וכל אחד מאיתנו הלך הבייתה 
וזהו סיכום המפגש וחברים הנה התמונות קריאה מהנה.








3 תגובות:

  1. לפי התמונות אני רואה שהיה לכם לכיף לבלות ביחד בחג השבועות. אני מקווה שלא זרקתם ביצים

    השבמחק
  2. חחחחחחח כן מאוד היה כיף

    השבמחק
  3. רז ורועי נראה שהמפגש היה מוצלח ונהנתם מזמן האיכות המשותף עם יאיר וטל. כל הכבוד על היוזמה והביקור בביתו של יאיר הפעם.

    השבמחק