יום רביעי, 16 במאי 2018

הכר את הבוגר- סתיו !!! / מאת רועי ורז

והפעם בפינתנו- הכר את הבוגר-
סתיו קעטבי!!!




כמה שנים היית בנווה ?

תשע

איך את מרגישה לקראת הסיום ?

קשה וגם מקל. קשה מהבחינה שזה מקום כמו בית, הצוות מיוחד. בזכות הבית ספר התפתחתי. מקל מהבחינה שהכל מאחורי ושצריך שינוי בחיים.

מה את רוצה לעשות אחרי שתסיימי ?

לגור בבית לחיים בכפר קיש ולעשות שירות לאומי.

האם תשמרי קשר עם חברים ?


כן, עם חלקם. בגלל שעם חלקם הקשר יותר חזק וחלקם לא.

האם את תגורי עם ההורים או שתגורי במסגרת המשך ?
בכפר קיש

למי את תתגעגעי ?

למזל שהייתה הסייעת הראשונה שלי.

מה החוויה הכי טובה שהייתה לך בכיתות נווה ?

שהכרתי כאן הרבה חברים ושהשתדרגתי והשתפרתי בהרבה בחינות. הבית ספר הכיר לי הרבה מאכלים חדשים שלא הכרתי.

איזה טיפ את יכולה לתת למי שעולה למכינה בשנה הבאה ?

להתרגל להרבה שינויים- מכינה זה להבדיל ממה שלומדים בכיתות הצעירות. לייצג את המכינה בצורה בוגרת ומכובדת.

מה את מאחלת לעצמך ולמסגרת ?


לתלמידים הצעירים ללמוד ולהפיק ממעשיהם ולא לוותר גם ברגעים קשים. תמיד להביע, לחייך בגאווה ולזכור שכל התחלה היא קשה אך משתלמת.

בהצלחה לסתיו!!!

8 תגובות:

  1. סתיו היקרה, אני מאחל לך בהצלחה אחרי בית הספר ושבעזרת תצליחי להגשים חלק מהחלומות שלך ושאולי תמצאי גם בן זוג ( בעזרת השם ) שיהיה לך בהצלחה בחיים אחרי בית הספר

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. סתיו היקרה, בהצלחה בהמשך הדרך!

    השבמחק
  4. בהצלחה בהמשך הדרך ורק תצליחי סתיו ממני רועי הרוש

    השבמחק
  5. בהצלחה בחיים אני אתגעגע

    השבמחק
  6. יש לי הערה להגיד למה אתם עושה את הראיוות הארוכים האלה זה מייגע לקרוא אותם אפשר לעשות וידאו ואז זה שמראיינים אותו מדבר ולא צריך לקרוא כך הרבה עם כל הכבוד אני אוהב לקרוא אני לא אוהב יותר מידי זה נקודה למחשבה

    השבמחק