יום שלישי, 13 בינואר 2015

סיכום ההצגה "אוליבר"

כתבה מאת : גדעון שדה

ביום שלישי שעבר, בתאריך 6.1.2015, השתתפתי בצהריים ובערב בהצגת הבית ספרית "אוליבר".

למי שלא זוכר אט לא היה בהצגה, העלילה מבוססת על ספרו של צ'א\רלס דיקנס, המספר על ילד יתום בשם אוליב טוויסט, המתגורר בבית יתומים עד אשר נמכר לקברניות ע"י המנהלות האכזריות. משם הוא בורח ללונדון ופוגש בדוד'ר, ילד המכנה את עצמו כג'נטלמן שמציג את אוליב את פייגון, אדם מבוגר המנהל כנופייה של ילדים כייסים. אם אתם רוצים לדעת עוד על מה שקורה בהמשך, תחכו שההצגה תעלה ליוטיוב (או שתקראו את הספר).

בתחילת הדרך אני הייתי רק בסדנה אחת ולכן היו לי מעט חזרות. בהמשך התחילו החזרות הגדולות ואז הייתי צריך להיות יותר זמן בחזרות וכשהיו חזרות בקימרון, רוב הזמן רק חיכיתי שיתחילו שוב החזרות ולכן הרבה זמן לא היה לי מה לעשות.

אם אני יכול להסביר איך הרגשתי אז הייתי אומר שנהנתי מאוד להציג כשהיו חזרות רצופות. אבל רוב הזמן השתעממתי והייתי חסר סבלנות. הייתי מרוצה מהסצנה שלי בתור הרופא ובאמת נהנתי לעשור שיכור בשיר "אימפפה", כי שתיית אלכוהול אינה אפשרטת בשבילי, כי זה מסכן אותי בריאותית, אז היה לי כיף להעמיד פנים.

בכל מקרה, אני חושב שההצגות הלכו טוב ואושרית עשתה את עבודתה טוב. אם אהבתם את ההצגה, אז תרשמו ביוטיוב "בית החינוך גאון הירדן דרכ"א " ותחפשו את ההצגות משנה שעברה "שלמה המלך ושלמי הסנדלר" ו"כולם רוצים לחיות", משום שאלו הצגות טובות ותלמידי י"ב שהיו במגמת תאטרון בשנה שעברה היו בערך ברמת המשחק שלי ואולי אף יותא, ואני מאוד מעריך אותם.

(הערת העורך: הנה ההצגה משנה שעברה לההנאתכם)




כאן אני מסיים את הכתבה. נא להגיב למטה בתגובות (לא ברצינות לגיבו !!) ואם תסלחו לי, יש לי בגרויות לעשות , כולל אחת בתיאטרון שאני צריך לביים. אז יום טוב.

___________________________________________________________

הערת העורך : כרגע אנו נתקלים בבעיות עם הכתובות לשליחת כתבות , אז עד אז תשלחו אותן ישירות אליי לכתובת הבאה:

Yarin107@gmail.com


12 תגובות:

  1. תודה על הסיכום. זה היה מאוד מעניין וגם מסקרן אותו הדבר ההצגה עצמה. מקווה שתמשיכו ככה. ברי

    השבמחק
  2. גדעון, כל הכבוד על הכתבה, תיארת מצוין את מה שעבר עליך לפני, בזמן ואחרי ההצגה. תודה!

    השבמחק
  3. גדעון מאוד נהניתי מההצגה! ואפילו יותר מההשתתפות שלך... הסיכום שלך מעניין מאוד בעיקר משום שהוא משתף בחוויות וברגשות שמתרחשות מאחורי הבמה... שאין לנו שום אפשרות לדעת אם לא תשתף אותנו! המון תודה !

    השבמחק
  4. ממש נהנתי גדעון! היה ממש כיף לשבת בהצגה (באתי עם הרכזת שלי והבן שלה) וממש סיפרתי לה בהתרגשות בסצנה שעלית "זה גדעון! הוא בכיתה שלי!". מאוד נהנתי בהצגה, וזה מאוד נחמד לקרוא סיכום יפה כזה להצגה יפה כזו.
    הלל

    השבמחק
  5. גדעון יקר
    מהרגע שהורם המסך, ידעתי שצפויה לי הנאה אמיתית.
    ההצגה היתה סוחפת ומרגשת והיה נדמה לי שאני יושבת בתאטרון מקצועי וצופה בהצגה ש"רצה" כבר שנים.
    היה מדהים!!!

    השבמחק
  6. גדעון איזה יופי לקרוא על החוויה שעברת מנקודת מבט אישית שלך!!
    זה מקסים שהשתמשת לגמרי מיוזמתך בבמה של העיתון כדי לשתף את כולנו. ואני עוד יותר מעריכה אותך על זה שבתקופה לחוצה עם בגרויות ולימודים אתה מפנה זמן לכתבה כזאת! כולנו מרוויחים מזה. אלוף!!!

    השבמחק
  7. גדעון אהבתי את הכתבה, ושיחקת מעולה!!! - יהונתן מור

    השבמחק
  8. שיחקת מצוין את הרופא ונהניתי מאד להיות שותף שלך למשחק!
    אשר

    השבמחק
  9. גידעון אהבתי איך שיחקת בהצגה של אוליבר טוויסט

    השבמחק
  10. אהבתי את ההצגה ואת המשחק שלך.

    השבמחק
  11. היית מעולה

    השבמחק
  12. ממש הצגה טובה ומוצלחת כול קטע קטן בהצגה היה מעניין

    השבמחק