יום ראשון, 11 בינואר 2015

ישיבת מועצת תלמידים 8 בינואר

שלום לכם. אם אינכם יודעים (אולי דווקא כן), אני הדובר של מועצת התלמידים של כיתות נווה, ולכן אני אביא
בכל שבוע את הנושאים אשר דיברנו עליהם ביום חמישי האחרון.


הנושאים הם:
1. מסיבה וטיול אשר תוכננו להתקיים ב-22 בינואר

2. מיקום תלמידי "נווה" באולם הקימרון.

האמת, המסיבה הייתה אמורה להיות בנושא סילבסטר מלכתחילה, אבל מכיוון שעבר זמן רב מאז ולא תכננו זאת לפני ה-1 בינואר, היא תעסוק ככל הנראה בסיכום המחצית הראשונה (ב-22 בינואר יש טקס סיום מחצית).

בנושא השני, הועלתה בעיה בנושא מקומות הישיבה באולם הקימרון, ליתר דיוק המיקומים של כיתות "נווה" באולם. חלק מחברי המועצה לא הסתדרו עם העובדה שהתלמידים שלנו יושבים בסוף האולם, בגלל חוסר כבוד כלפיהם או מטרה כלשהי כדי להתרחק מהם עקב היותם "שונים". לבסוף, החלטנו לכתוב מכתב לרכזת החברתית של בית החינוך, לאורה זינגר, בו נכתב על הבעיה, סיבותיה והצעות לפתרונה.

בשבוע הבא ארחיב בנושאים אלו ואחרים.

שבוע טוב



12 תגובות:

  1. לא עדיף קודם לשאול מישהו , כמו יעל גת , למה אנו יושבים מאחור ? והאם אנו בכלל יושבים מאחור, כי עד כמה שאני זוכר רוב הזמן אנו נמצאים די במרכז. זה יכול להישמע לא טוב מצידנו אם אנו מטפלים בבעיה שבכלל לא קיימת.

    השבמחק
  2. ירין, יש לי שני דברים לומר לך: א. אתה צודק. ב. הזכרת יותר מדי פעמים את המילה "אנו".

    השבמחק
  3. חן, אתה דובר מצוין סיכמת כהלכה את דיוני הישיבה.
    לגבי התוכן שהעלה ירין, אכן יש סיבה היסטורית למיקומינו בשורות האחרונות,,
    אבל אין שום סיבה לשמור על המסורת בוודאי אם היא מעוררת תחושות של עלבון. הבקשה שלכם לבצע שינוי תכבד וותחזק את השילוב.
    המכתב אותו ניסחתם בישיבה מנומק ומציע פתרונות טובים.

    השבמחק
  4. כל הכבוד על העדכון המתומצת. אני מחכה לשמוע מה יקרה בנושא הקימרון.
    הלל

    השבמחק
  5. טוב לי איפה שאני יושב דוד

    השבמחק
  6. חן, איך מתקדם המצב? האם לאורה זינגר קיבלה כבר את המכתב? בבקשה תעדכן אותנו.
    זה גם אפשרי שכל פעם כיתות נווה ישבו במקום אחר, לא חייב במרכז.
    אלון אדמירלסקי ובכינויו: אדמירל

    השבמחק
  7. מאוד מעניין נראה מה יגידו על הטיול אני סקרן תמשיכו ככה. בר

    השבמחק
  8. אילון: לדעתי היה מקום בסדר בהצגה "אוליבר" . אני מציע שכל תלמיד יוכל לבחור איפה לשבת.

    השבמחק
  9. חן, יש איזה לוח במסגרת בו אפשר לראות את הפעילויות הקרובות של המסגרת ושל בית הספר? אולי כדאי לתלות אחד כזה במסגרת, בתוך לוח שנה?
    הלל

    השבמחק
  10. אני מחכה לעדכונים בנושא הטיול, בקשר למקומות ישיבה אני מרגיש טוב עם זה שאנחנו מאחור, זה כיף לי להיות שכל כיתות נווה ביחד ולא מפוזרים - יהונתן מור

    השבמחק
  11. אני גם ככה יושבת עם אופיר בצר בשורה אחרת כך שלא אכפת לי. תמר

    השבמחק
  12. יש גם אפשרות לתאם פגישה של מועצת התלמידים עם לאורה או לבקש מנציג מועצת התלמידים להעלות את הנושא במנהיגות תלמידים

    השבמחק