יום רביעי, 11 במרץ 2015

הכריכוז של תפוז סוף סוף מגיע בשבוע הבא!

שלום לכם כיתות נווה!!!!!!! ביום רביעי ה-18.3.2015, ביום שאחרי הבחירות, אנחנו כיתת תפוז מביאים לכם את פרוייקט הכריכים של תפוז, הכריכוז!!!!!!! של תפוז!!!!!!!!!
אנחנו מציעים לכם להשאיר מקום בבטן כי בהפסקה הגדולה במסגרת אנחנו נמכור כריכים טעימים שבתוכם מילויים שונים שעליהם הצבעתם בסקר שוק לקוחות שלנו!!!!!!!!!!

מחירים של הכריכים:לחמנייה עם טונה: 5 שקלים!!!!!!!לחמנייה עם חביתה: 5 שקלים!!!!!!!לחמנייה עם גבינה צהובה: 5 שקלים!!!!!!!


תביאו כסף והרבה מקום בבטן למסגרת ביום רביעי ה-18.3.2015 בהפסקה הגדולה בין 11:45 לבין 12:10 לאכול כריכים של הכריכוז!!!!!!! של תפוז!!!!!!

20 תגובות:

  1. ועכשיו תכינו תגובות כי בשבוע הבא זה מגיע!!!! הכריכוז!!!!!!!!!! של תפוז!!!!!!!!!

    גדעון.

    השבמחק
  2. אני יביא חמישה שקלים ואני מת לאכול כבר וזה נראה טעים

    השבמחק
  3. מדהים ומגניב ואני רוצה שזה יתחיל
    אביאל מכיתת גפן

    השבמחק
  4. אני רוצה להגיד שהכריכים טעימים אוראל מככתת גפן

    השבמחק
  5. הכריכים נראים לי טעימים וגם אני מחכה שזה יתחיל

    השבמחק
  6. איזה כיף ! משמע מעולה. כבר מחכה

    השבמחק
  7. רק רוצה להסביר, הכריך שבתמונה זה לא מה שאנחנו מכינים, זה תמונה מהאינטרנט, אז אל תכתבו שזזה טעים או נראה טעים כי זה מגיע רק שבוע הבא.

    השבמחק
  8. יאללה כריכוז!
    הלל

    השבמחק
  9. איזה מגניב!! מחכה כבר ל18.3 :) שאלה: האם יהיו ירקות בכריכים?

    השבמחק
    תשובות
    1. ע"פ הסקר שוק שהכינו התפוזים, הירקות יהיו לצד הכריכים אבל המילויים של הכריכים הם טונה, חביתה וגבינה צהובה אבל אפשר לשים את הירקות בתוך הכריכים, אבל אין כריכים שהם רק ירקות, כלומר, אין כריכים לטבעונים. סליחה. גדעון.

      מחק
  10. אורן לא יוכלו להיות בזה בתכנונכם המקורי, מה הסיכוי שתאחרו קצת את הזמן ומכרו בהפסקת צהריים (זה גם יותר אפקטיבי)

    השבמחק
  11. גם אני מחכה.... יצרתם ציפייה ועניין בפרויקט שזה יופי!
    ההפסקה של 12 זה לא קרוב קצת לארוחת צהריים? יש מצב שזה יקרה בהפסקת 10? שאז זה זמן לכריך.....

    השבמחק
    תשובות
    1. סליחה יעל וירוב, בהפסקה של 10 כולם אוכלים אוכל מהבית והם מפוזרים בכל התעסוקות ולא יוכלו להיות במסגרת באותו זמן וגם זאת הפסקה קצרה מדי גם לבוא למסגרת, גם לקנות כריך, לאכול אותו ואז לחזור לתעסוקה תוך רבע שעה. גדעון.

      מחק
    2. היי תפוזים

      כול הכבוד !
      נשמע טעים ומגרה. כבר מתחשק לי לאכול לחמנייה עם חביתה.
      מקווה שאספיק להוציא את הרכב מהמוסך ולהגיע בזמן המכירה.
      גאה בכם
      יעל דגן

      מחק
  12. כל כך הרבה סימני קריאה!!!!!!!!!!!!!!! ;) (מחכה לזה) כרמל

    השבמחק
  13. גדעון, יופי שאתה מפרסם על הפרוייקט, אבל אני רוצה להבהיר כאן, בתור המזכיר של ה"כריכוז", שייתכן ולא נספיק להכין הכל ל-18 במרץ, לא רק בגלל הבחירות, אני גם לא בטוח אם אתה והתפוזים הספקתם בלעדיי לעשות את מה שצריך (אתם יודעים, הייתי במסע בשביל עמק המעיינות).

    השבמחק
  14. אני חושב דווקא בגלל שהפרוייקט ביום רביעי, רוב הקליינטים יקנו לארוחת צהריים, ויהיה יותר אפקטיבי להעביר להפסקה השלישית

    השבמחק
  15. חן, מכיוון שלא היית איתנו בישיבה האחרונה שלל הפרויקט כריכים אני אספר לך שהספקנו לעשות הרבה דברים כמו לעבור להכין פליירים, לעבור בין כיתה לכיתה ולחלק את הפליירים ולהודיע שב- 18 במרץ, בהפסקה הגדולה, אנחנו מתחילים למכור את הסנדוויצ'ים.
    ולכל שאר כיתות נווה: אנחנו, תלמידי כיתת תפוז, עבדנו נורא קשה על הפרויקט אז בבקשה ב18 במרץ, יום רביעי בהפסקה הגדולה, אנו תלמידי כיתת תפוז נמכור לכם סנדוויץ' טעים בחמישה שקלים אז תבואו לקנות!!!
    ליאל מויאל, כיתת תפוז.

    השבמחק
  16. אני הוסיף למה שליאל כתב ואגיד שרק בגלל שהרבה תלמידים לא אוהבים את ארוחת הצהריים של יום רביעי (לי לא מפריע הקוסקוס ואני אוהב עוף. כן צמחונים וטבעונים, אמרתי שאני אוהב עוף! אני מוכן לספוג את האש!), לא אומר שאנחנו צריכים לבזבז מנות שבית הספר שילם עליהם, ולכן גם אם אולי יהיה יותר אפקטיבי להעביר לשעת ארוחת הצהריים, גם התפוזים צריכים לאכול קוסקוס ועוף וגם לחלק מאיתנו יש שילובים אחר כך וכל ההתארגנות לא בהכרח תהיה נוחה בשבילנו, אז המכירה תהיה ביום רביעי, ה-18 למרץ בהפסקה הגדולה.

    גדעון.

    השבמחק