יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

גל הטרור! ,מהנעשה בארצינו... \ מאת עדן בן חיון

שלום לכל הקוראים אני רוצה לשתף אתכם במשהו שמאוד מעסיק אותי ,גל הטרור בארץ. אני בטוחה שגם אתם מתוחים ,נסערים ומפוחדים כמוני. אולי גם מעוצבנים וכעוסים. טוב אז בקיצור אני אראה לכם ציורים שציירתי על המצב שלנו בארץ. 








שלט הפגנה שצילמתי ,אני מקווה שננצח את הטרור ושנגיע לפתרון. 



אז שאני אגיד לכם מה אני חושבת על המצב שלנו??? אני חושבת שאנחנו אזרחי ישראל הגענו לתת רמה! בורות במילה אחת. זה לא יכול להיות שאנשים הגיעו למצב שבו עושים הפגנות אלימות וגזעניות נגד ערבים. זאת התנהגות ברברית ולא מכבדת אבל... לצערינו הרב זוהי המציאות. גם האנשים שזרקו עלינו אבנים הם לא אנשים טובים ,ואלה שדקרו למוות? פושעים! בכל מקרה זה לא צודק מה שכל אחד עשה. יש ניב שאומר: "רצח מביא איתו רצח נוסף" ,ממה הרצח נבע? מאלימות מיותרת!

תמר אריאלי (מורה ב"בית החינוך גאון הירדן דרכא") לימדה אותי ואת הכיתת שילוב שלי, לא מזמן, שאנחנו אזרחי ישראל חתמנו על הסכם במגילת העצמאות. בהסכם כתוב במפורש שאנחנו צריכים לחיות איתם (הערבים) בשלום , זה לא משנה לגזע דת או מין ,הזכויות שלהם הם אותם זכויות כמו שלנו ,אנחנו שווים!


אז ככה: המצב הביטחוני בארץ לא משהו,אני ממליצה לכם לצאת החוצה כמה שפחות, אם אתם יוצאים לבילוי או משהו כדאי שיצא איתכם עוד מישהו , רצוי איש מבוגר. אז אנא הישמרו לנפשותיכם ותיזהרו בדרכים ,אני אישית לא רוצה לצאת החוצה כי זה מפחיד אותי מה שהולך בחוץ. 

שלכם ,עדן.

14 תגובות:

  1. עדן יקרה שיתפת בצורה ממש טובה ברגשות ובמחשבות שלך על המצב. באמת מצב מטריד שמעלה הרבה רגשות אצל כולנו. אני מקווה שעוד מעט ירד עלינו גשם וישטוף הכל ואולי אולי יצמיח תקווה. אמן.

    השבמחק
  2. תשובות
    1. יעל סליחה שלא שמתי לב לתגובה שלך ,אני חשבתי שכינרת כתבה את התגובה ולא את, חחחח איזה פדיחה.

      מחק
  3. כתבה מאוד טובה, אני מבין איך את מרגישה, אני מאוד מפחד להיות בחוץ בעפולה, היו שני פיגועים

    השבמחק
  4. כתבה טובה, המסר ברור: צריך להיזהר ממחבלים

    השבמחק
    תשובות
    1. כן. ממחבלים פלשתינאים ויהודים.

      גדעון.

      מחק
  5. כתבה טובה. תודה ששיתפת במחשבותייך. אני מאוד מודאג מהמצב בארץ עם כל הרצח. בני אדם הם חיות בטבעם, הם רק פיתחו אינטיליגנציה, תבונה, מוסריות וחוקים להסתיר את טבעם וצרכיהם הפראיים. עכשיו האנשים בארץ מראים את טבעם האמיתי, מי מוכן להשליך מוסר וצלם אנוש בשביל לספק את תעוות דמו החייתית. עכשיו אנחנו נדע מי הם החיות שיסיימו מאחורי סורג ובריח, ומי לא. זה נכון שרצו שנחייה יחד בהדדיות ובשלום, אבל אף עם לא רוצה זאת. היהודים הצעירים (חלקם) גדלו עם הידיעה שערבים רעים למדינתנו, ושארצנו שייכת לנו ולא משנה אם הם ישבו פה קודם במשך מאות שנים. במעשה, יש אנשים טובים ושומרי חוק ויש כאלה שלא. בראייה נגטיבית ואולי ראליסטית, גל הטרור הוא יהיה דבר קטן, משום שאם יש סיכוי האנשים הלא נכונים יעלו לשלטון, תהיה מלחמה טוטאלית בין ישראל לרשות הפלשתינית שכל צד ינסה לחסל סופית את הצד האחר.

    תודה על הכתבה, גדעון.

    השבמחק
  6. עדן
    התרגשתי לקרוא את הכתבה שלך! עם התמונה והציורים... ממש השקעת! צודקת זה מצב מטריד... וזה מעולה שאת רואה בבמה הזאת של הפאזל -אפשרות לשתף במה שעובר עלייך בימים אלה. תמשיכי ככה, לכתוב לנו גם כשאת כבר מחוץ למערכת :)

    השבמחק
  7. עדן יקרה
    ביטאת את רגשותייך ומחשבותייך בצורה בהירה ונוגעת ללב. הציורים מקסימים ומבטאים את הדברים הקשים המתרחשים בארצנו ואת הכאב שהם מסבים לכול אזרחי המדינה.
    תודה לך על ששיתפת אותנו
    יעל דגן

    השבמחק
  8. אני חושבת שצריך להיזהר מהמחבלים אבל ההסתה הזאת ברשתות החברתיות היא מדרדרת את המצב לעוד יותר חמור אז באמת לא צריך להגיב יותר מדי בפייסבוק

    השבמחק
  9. זאת אני תמר

    השבמחק
  10. יקיר למה עשית זה עדן

    השבמחק
  11. "מי שהורג אדם... זה יהיה כאילו הוא זה שהרג את כל האנושות" (קוראן 33-5).

    השבמחק