יום ראשון, 8 במרץ 2015

פרסום סקר #3 האם הבחירות מעניינות אותכם ?

הבחירות עוד אותו, ואנו רוצים לדעת האם אתם מעורבים במה שקורה. האם הבחירות מעניינות אותכם ? האם אתם קראתם מצא של כל מפלגה וכבר מוכנים לקחת חלק מהשלטון הדמוקרטי או שכל הרעש הפוליטי, אנשים בחליפות וכל השלטים מסביב לא מעניינים אתכם ? 

בנוגע לסקר הקודם (לא כולל האחד הקדם שכיתת ארז תרמה לנו, דרך אגב עדיין נשאר עוד קצת זמן להצביע עליו) 
התקבלה ההחלטה, על ידכם, שהעיתון יוכל לתת כתבות עם דעות מעוררות יותר מחלוקות ודיונים. מדור דעות יעלה בקרוב על ידי אחד הכתבים. במדור זה הכתב ידבר על נושא ודעה שהוא תומך בה / מתנגד עליה ויסביר מדוע הוא מרגיש כך ולמה אתם צריכים גם. אנו מעודדים להגיב, להסכים או לא להסכים, להביא טיעוני נגד או שבחים. הנושאים כמובן יהיו יותר כבדי משקל, החל מפוליטיקה, השקפת עולם, דת ואמונה, רציונליזם ורומנטיזציה. אנו מקווים שתהנו ותיחשפו לרעיונות חדשים, גם אם זה על מנת להצדיק את הדעה שלכם.

המשך קריאה מהנה,
צוות הפאזל


19 תגובות:

  1. יופי, בואו נתכונן לשבוע הבחירות! גדעון.

    השבמחק
  2. כן, כרמל

    השבמחק
  3. מאוד מעניין אני אוהב לראות את הבחירות, איפה שבוחרים בקלפי.בר

    השבמחק
  4. אני חושב שצריך להחליף את ביבי בממשלה. נעם גבאי

    השבמחק
  5. אני מוכן להביע את דעתי כאן, ואומר לכם כאן ועכשיו, אל תצביעו לליכוד! ראש הממשלה נתניהו עשה נזק ודרך למשבר הדיור הגדול וליוקר המחייה! הוא עוסק רק בביטחון ומשקיע רק בביטחון! הוא לא עשה שום דבר טוב ב-9 שנים (בלי לכלול את גלעד שליט) ו צריך להעיף אותו אחת ולתמיד! אין ספק, יצחק הרצוג יהיה ראש הממשלה הבא, הוא יוביל לשינוי! ב-17 במרץ מחליפים את ביבי ועושים מ-ה-פך!
    הצביעו אמת - המחנה הציוני

    השבמחק
  6. אני מסכים שצריך להחליף את ביבי

    השבמחק
  7. עקב האומץ של חן גם אני מוכן להגיב ולהביע את השקפות עולמי. אני שונא את ביבי ומעדיף כל אחד עליו, חוץ מבנט והחרדים של ש"ס והחרדים בכללי כי הם בעד כפייה דתית ולהשאיר את האנשים בקהילה שלהם בורים. ביבי הרס את מעמד הביניים ואם הוא עסק רק בביטחון, הוא לא עשה עבודה מעולה בעניין הגרעין האירני כי הוא רק דיבר על מה צריך לעשות ולא פעל חוץ מלדבר במקום לעשות פעולות, כי פעולות שוות אלף מילים! תרבות הדיור נמצא במצב נוראי ומאז המחאה החברתית הוא לא שיפר את הכלכלה בכלל!
    למי שמצביע לביבי, זאת העדפה הפוליטית שלכם ולמרות שאני לא מסכים אני אכבד את בחירתכם, למרות שצריך להעיף את ביבי לדעתי. בממשלה צריך אנשים ישרים שאינם מושחתים והרצוג צריך להיות ראש ממשלה ומרצ חייבים להתחזק כי יש להם תוכניות להעביר חוקים שישפרו את המצב החברתי כלכלי כמו הפלת מונופולים ושיפור המצב בבתי החולים. אני בעד מרצ או המחנה הציוני לממשלה כדי לשפר את המצב החברתי בארץ ושימשיכו את הדרך של רבין.

    נ.ב, מי שחושב שמרצ זה שמאל קיצוני ועוכרי ישראל שידע שאלו שקרים של הימין הקיצוני!

    גדעון.

    השבמחק
  8. דיון מצוין בנושא חשוב, דורש אומץ לפתוח מדור כזה בעיתון - - כשאתה כותב, חלק 'לא יאהבו' אותך\את מה שכתבת. תמשיכו לפרוץ דרכים, בהצלחה

    השבמחק
  9. לדעתי הוא מספיק בכיסא שלו וצריך להעיף אותו אחת ולתמיד. כמו ש-v אומרים פשוט מחליפים. סאם.

    השבמחק
  10. כל הכבוד על ההתנסחות היפה. אני חושב שלהגיד מלים כמו "להעיף" או "שונא" זה לא ענייני, וקצת מוריד מערך הטענות שלכם, שזה חבל, כי יש לכם טענות טובות, ואתם ממש יודעים יפה להביע את עצמכם ולבסס טענה. המשיכו כך!
    הלל

    השבמחק
  11. אני בוחר שביבי יבחר והצבעתי בסקר אוראל מכתת גפן

    השבמחק
  12. גם אני תומכת ברעיון שזה חשוב שיש לנו "במה" להביע דעות שנויות במחלוקת.
    https://www.youtube.com/watch?v=yZldW8A_1Ic
    צרפתי לכם קישור קצת אחר..... מה דעתכם?

    השבמחק
  13. שמחה מאוד שאתם מתעניינים בבחירות הקרבות כיאה לאזרחים טובים ואחראים של מדינת ישראל.
    מסכימה עם הלל.
    נימקתם את עמדותיכם בצורה טובה ומשכנעת אך מילים בוטות כ"שונא" או "בוא נעיף " לא צריכות להיכלל בדיון ובשיח הפוליטי.
    המשיכו להביע את דעתכם באופן ענייני.
    יעל דגן

    השבמחק
  14. אני חושב שביבי הוא המתאים ביותר לתפקיד של ראש הממשלה. נכון שמבחינה כלכלית הוא פישל, אבל מבחינה ביטחונית- הצלחה כבירה. הוא נלחם נגד הגרעין. הוא נלחם למען מדינת ישראל ואישית, אני מעדיף להרגיש בטוח במדינה שלי ורק אחר כך להיות מוטרד ממשבר הדיור ויוקר המחיה.
    נורא חבל לי שאני לא יכול להצביע ( אני בן 17...), אבל אין שום ספק שאם הייתי יכול להצביע, הייתי מצביע לביבי.
    ליאל מויאל, כיתת תפוז

    השבמחק
  15. היי יעל
    אהבנו את הסרטון.
    חשוב שאנשים ידעו להעריך אנשים שונים ממפלגות שונות עם השקפות עולם שונות.
    גדעון ויעל דגן.

    השבמחק
  16. ליאל התנסחת מאוד יפה, מעניין לקרוא. יעל (וירוב) אראה את הסרטון בהזדמנות שיהיה לי זמן + מחשב עם שמע.
    הלל

    השבמחק
  17. עדכון:
    ברצוני להודיע שאני מפסיק את תמיכתי בביבי מכיוון שלאחר מחשבה ארוכה, ממש ארוכה, ואחרי קריאת מצע של מפלגות אחרות, הגעתי למסקנה: צריך שינוי. נכון שהביטחון חשוב לי אבל מה שבאמת מעניין אותי עכשיו זה העניין הכלכלי. ב תור מישהו שבעוד כמה שנים(שנתיים, שלוש), ייצא לחיים עצמאים אני ארצה להיות מסוגל לקנות דירה ולהקים משפחה ולחיות חיים טובים.
    הסיבה העיקרית שעד עכשיו תמכתי בביב היא בעיקר בגלל שמגיל צעיר ההורים שלי אמרו לי שהם תומכים בליכוד וכשגדלתי הפכתי לתומך ליכוד בעצמי. אבל חשוב לי להביע את הדעה שלי גם אם היא הפוכה מהדעות של משפחתי.
    אז לכן, אני מפסיק לתמוך בביבי ובליכוד וקורא לשינוי! את התמיכה שלי ובעתיד גם את הקול שלי אני אתן ל"יש עתיד" בראשות יאיר לפיד.
    ליאל מויאל, כיתת תפוז

    השבמחק
    תשובות
    1. יפה מאוד בשבילך ליאל! אני מקווה שיהיה שינוי במדינה ואדם הגון ובעל מחשבה לשפר את המצב הכלכלי-חברתי של המדינה יתמנה לראשות הממשלה! גדעון.

      מחק
  18. הדברים שאמרתי נאמרו בצחוק!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ביבי המלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ליאל מויאל

    השבמחק