יום חמישי, 10 במאי 2018

הכר את הבוגר- עדן!!! / מאת רועי ורז

והפעם בפינה "הכר את הבוגר"-  עדן בן חיון









כמה שנים היית בנווה ?

הגעתי לנווה בספטמבר 2010 ואני נמצאת כאן 8 שנים.

איך את מרגישה לקראת הסיום ?

אני רוצה שיגמר כבר כי אני רוצה להתחיל לעבוד

מה את רוצה לעשות אחרי שתסיימי ?

אני מתכננת לעשות שירות לאומי וגם לעבוד קצת לפני (בזמן הקייטנה)


האם תשמרי קשר עם חברים ?

ברור, אני בן אדם מאוד חברותי ואכפת לי מהחברים שלי

האם את תגורי עם ההורים או שתגורי במסגרת המשך ?

התחלתי לגור לפני כמה ימים בדיור מוגן בכפר קיש ( נכנסתי למגורים בתאירך 22 באפריל 2018 ביום ראשון )

למי את תתגעגעי ?

לענבל ולשירי, לשחר, איתמר, רועי, רז, דוד, הדר, מור, גפן, שירה, נועה קליין, נויה המורה.

מה החוויה הכי טובה שהייתה לך בכיתות נווה ?

כשנסענו למרכז הולצר בניר דוד והיה לנו שיעורי שחייה בבריכה וגם שיעורי כדורסל באולם ספורט. אני רוצה לשתף שהתלמידים התחלקו ל-2 קבוצות, חלק הלכו לשחייה וחלק לכדורסל וכעבור שעה זה התחלף.

איזה טיפ את יכולה לתת למי שעולה למכינה בשנה הבאה ?

תהיו פתוחים למה שמציעים לכם לדוגמא- עבודה, התנדבות, מגורים בדיור מוגן. תיקחו אחריות על המעשים שלכם, אתם כבר לא ילדים קטנים, אתם בוגרים! ובבקשה ממכם אל תתבכיינו על תורנויות.

מה את מאחלת לעצמך ולמסגרת?

אני מאחלת בהצלחה לתלמידים שנשארים. אני מאחלת שתמצאו עוד חברים ותצליחו חברתית בבית ספר.

בהצלחה לעדן!!!

12 תגובות:

  1. עדן היקרה, אני מאחל לך הרבה מאוד בהצלחה אחרי שתסיימי את בית הספר והרבה בהצלחה בבית לחיים בכפר קיש

    השבמחק
  2. עדן יקרה, תודה רבה על השיתוף! ותודה לרז ורועי על הפינה המקסימה הזו.

    השבמחק
  3. אני מאחל לך הרבה בהצלחה, תמצאי את המקום הטוב שמתאים לך.

    השבמחק
  4. בהצלחה ורק תצליחי ואת כל הטוב שבעולם ממני רועי הרוש

    השבמחק
  5. עדן בהצלחה בכפר קיש ובעבודה בשירות לאומי אני אתגעגע אלייך.

    השבמחק
  6. עדן, אני שמחה לשמוע שהתחלת כבר לחפש ולמצוא את הדרך שלך. נתגעגע אליך...

    השבמחק
  7. עדן יקרה
    המון הצלחה בהמשך הדרך בשרות לאומי ובעבודה בה תשתלבי. המשיכי ליצור, לאפות ולשיר נפלא.שמרי על קשר
    אתגעגע
    יעל דגן

    השבמחק
  8. דרך אגב עדן, שכחת להזכיר אותי

    השבמחק
  9. עדן בהצלחה אתה אדם מדהים זה רק תצליחי ותגיעי למעלה ואת אהבת הזולת וזהו ממני יקיר

    השבמחק