יום שישי, 29 בדצמבר 2017

ראיון ופרידה מנעמי מאת רועי ורז

שלום לכם לכל מי שעוקב וקורא את הכתבות בפאזל.רצינו להגיד ולספר שנעמי סייעת המכינה מסיימת לעבוד החל מיום ראשון הקרוב, זה יומה האחרון בנווה.
אני ורז ראיינו את נעמי בראיון של כמה שאלות:


ביום שלישי בבוקר המכינה יצאה לארוחת בוקר חגיגית לפרידה מנעמי


שאלה 1- כמה שנים את עובדת בכיתות נווה ?
תשובה: 13 שנה, משנת 2005

שאלה 2- מה הכי אהבת לעשות בנווה?

תשובה: וואו כל כך הרבה דברים. התחלתי כשהיה תפקוד נמוך, הכיתה הייתה בתוך הקיבוץ בנווה איתן, נהנתי לראות איך התלמידים צמחו וגדלו.
ועכשיו האווירה השתנתה והתלמידים אחרים הם יוצרים קשרים ומדברים.

שאלה 3 - למה התלמידים בתפקוד נמוך היו מחוץ לנווה?
תשובה: כי לא היה מספיק כיתות ואחר כך חזרנו לנווה ולאט זה גדל וגדל.

שאלה 4- האם תתגעגעי? למה תתגעגעי?
תשובה: ברור שאתגעגע. בעיקר לשיחות הקטנות עם התלמידים. בכל כיתה שאני נכנסת אני תמיד יושבת לשיחות קטנות או בחוץ כשנפגשים, שיחות סמול טוק.

שאלה 5- האם תתגעגעי יותר לצוות או לתלמידים?
תשובה: ברור שלתלמידים, זה לא פייר

שאלה 6- מה את מתכננת לעשות בהמשך הדרך?
תשובה: אני חוזרת לקיבוץ לעבוד בחינוך.

שאלה 7- מה את מאחלת לתלמידים ולצוות שכאן?
תשובה: לצוות- שתמשיכו בדרך של לקדם ולהכיל את כולם ואת כל הבעיות. לתלמידים- שכל המחשבות והרעיונות שלכם יתגשמו שיהיה הכי טוב.

שאלה 8-למה החלטת לעזוב?
תשובה: הייתי אמורה לעזוב בסוף השנה ובתקופה האחרונה ראו שהמכינה מספיק בוגרים ולא צריכים צוות כל כך גדול והמקום שלי הצטמצם. וגם יש כל מיני דברים אישיים בבית שבגללם אני צריכה להיות בבית, אבל עצוב לי לעזוב ולא פשוט.

תודה רבה לנעמי.

12 תגובות:

  1. לי היה מאוד, בזה שאני ואביתר האכלנו דגים

    השבמחק
  2. היה לי כיף לקרוא את הכתבה

    השבמחק
  3. כתבה מעניינת ומרגשת,
    בהצלחה לנעמי בהמשך דרכה,
    יישר כוח לכתבים המוכשרים.

    השבמחק
  4. כתבה מרגשת מאוד. יפה שחשבת על הרעיון לראיין את נעמי. שאלתם שאלות רגישות וטובות. נהנתי מאוד לקרוא

    השבמחק
  5. קראתי והתרגשתי. לא קל להפרד מנעמי שהייתה עבור רבים מאתנו דמות משמעותית ואהובה. נעמי תחסר לי מאוד בנווה. מאחלת לה המון הצלחה בהמשך הדרך. רז ורועי תודה על הראיון החשוב והמעניין.
    יעל דגן

    השבמחק
  6. רועי ורז, הכתבה מעניינת מאוד, ערוכה ומנוסחת יפה. לנעמי,הצליחי בדרכך החדשה. תחסרי לנו.

    השבמחק
  7. סיגל זילברצויג30 בדצמבר 2017 בשעה 19:26

    איזו דרך יפה ומכובדת להיפרד מנעמי. רואים שחשבתם מראש על השאלות והגעתם מוכנים לראיון. אולי תחשבו על פינה קבועה שבה מראיינים את אחד מהתלמידים או אנשי הצוות...כי אתם עושים את זה מעולה! כל הכבוד ובהצלחה לנעמי!

    השבמחק
  8. רז ורועי יקרים, הייתם מדהימים בכל השלבים של הכנת הכתבה- החל מהרעיון, כתיבת השאלות, הראיון עצמו וכתיבת הכתבה.
    הרבה הצלחה לנעמי!

    השבמחק
  9. הכתבה מעניינת בהצלחה לנעמי

    השבמחק
  10. הכתבה מעניינת בהצלחה לנעמי

    השבמחק
  11. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  12. קודם כל אני מאחל לך בהצלחה ודבר שני היית צריכה לעשות שיחה עם התלמידים אולי היא עשתה שיחה אבל זה היה כל כך מהר שיהיה לך עכשיו בעודה אחרת זה ממש ממש עצוב זה מעצבן

    השבמחק