יום חמישי, 7 באפריל 2016

טיול שנתי של נווה 2016 באזור ירושלים \ מאת סאם קטז

Image may contain: one or more people, indoor and outdoor

שלום לכם קוראים וקוראות  יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם על הטיול השנתי של נווה שהיה בשישי ועד לשביעי ( רביעי וחמישי ) באפריל אבל לפני היציאה לטיול, אני רוצה לומר שהיו גם שינויים במסלול כי בהתחלה היינו אמורים להיות במערב העיר ירושלים אך חלק מן התלמידים\ תלמידות התחילו לפחד ולהיכנס ללחץ בגלל המצב הביטחוני הנוכחי ואז הצוות שהיו אחראים לטיול נאלצו לשנות את המסלול בזה שטיילנו באזור ירושלים במקום בעיר עצמה, ואני באופן אישי אני מאוד נהניתי בטיול הזה כי הייתי עם חברים טובים שלי וגם היו מלא צחוקים למרות שהוא יהיה רק יומיים ובקיצור היה טיול די נחמד וכפי מאוד ואני גם חייב להגיד שאני מרוצה בזה ששיפרו את המסלול בשני היומיים האלו שתהיה לכם קריאה נעימה ואני גם מאחל לחבריי חופשת פסח נעימה .

היום הראשון ( 6.4.16 ) :

אחרי נסיעה ארוכה ומעייפת אנחנו הגענו לתל עזקה ושם הכרנו מדריכה בשם מעיין .היא סיפרה לנו על תל עזקה מבחינת היסטורית ( לפי מה שאני זוכר ), ואחרי זה התחלנו ללכת וההליכה הייתה די ארוכה ומאתגרת שלי זה שמח אותי ואני כמובן שמרתי על המצלמה של תמר בכל המסלול. מדי פעם עשינו עצירות שתייה כ"ו .ובמהלך ההליכה אני עוד כמה תלמידים הלכנו ראשונים עם המדריכה שלנו, ואני גם צילמתי בטלפון החדש שלי עם החבר'ה ולבסוף וחלק מן החבר'ה שמחו מאוד ורצו כמו תרנגולות כשהם ראו את האוטובוס והמיניבוס ומשם הגענו לנחם. הקמנו את האוהלים שלנו שכעת היו מוכנים. טוב בינתיים חלק מן החבר'ה עשו שטויות אחד עם השני .

היום השני ( 7.4.16 ) :

היום אנחנו התעוררנו ואכלנו ארוחת בוקר טובה קצת ולא יותר. ואחרי זה התחלנו לפרק את האוהלים שלנו ( אני עזרתי לכמה לפרק את האוהלים ) ומשם נסענו למערת הנטיפים שבה אני הייתי כבר עם המשפחה שלי, אנחנו טיילנו בתוך המערה וראינו את המטיפים עד שהגענו ליציאה ומשם אני ועוד כמה חבר'ה עלינו בחזרה לפני כולם ולבסוף המדריכה הגיעה ואמרה לנו "אלופים אתם" ומשם עלינו לאוטובוס ואחר כך התחלנו ללכת בסיירת השירות ותוך זה המדריכה ( מעיין ) סיפרנו לנו על הקרבות הקשים שקראו באזור בזמן מלחמת השחרור ומדי פעם עשינו עצירות כדי לאכול וכמובן לשתות גם מים כדי שלא נתייבש עד שהגענו לעלייה קצת קשה וכל זאת עברנו אותה בקלות . ולפני שנסענו הביתה כיתת אורן שארגנה את הטיול  עשתה פעילות מסכמת על היום עצמו ( אני לא זוכר מה הייתה הפעילות ) ומעיין נפרידה מאתנו ואמרה לנו עד כמה שהיה לה כיף אתנו ביומיים האלו ומשם עלינו על האוטובוס ולמיניבוס ונסענו הביתה, הסוף.

לסיכום :

ביומיים של הטיול היה לי כיף מכיוון שהייתי עם החברים הטובים שלי ואני גם שמח ששיפרו את המסלול מקל לקצת קשה, ובכל זאת אני עדיין חושב שהטיולים בשילוב יותר טובים מבחינת מסלול ההליכה.

נ.ב :

אני עזרתי לכמה מן החבר'ה שזה כולל את המורים להרים את הציוד שלהם וגם מזל שמחה שעזרתי לה בציוד של האוכל בערך .

הנה כמה תמונות שצילמתי בטיול :

Image may contain: 1 person, outdoor

Image may contain: 2 people, closeup

Image may contain: 2 people, people standing, tree, road and outdoor

Image may contain: 2 people, tree and outdoor

Image may contain: mountain, outdoor and nature

Image may contain: 4 people, people smiling, outdoor

Image may contain: 5 people, outdoor

Image may contain: 1 person, beach and outdoor

Image may contain: 2 people, tree and outdoor

Image may contain: 3 people, tree and outdoor

Image may contain: 1 person, outdoor

Image may contain: one or more people, tree and outdoor

Image may contain: outdoor

Image may contain: 4 people, outdoor

Image may contain: one or more people, sky and outdoor

Image may contain: tree and outdoor

Image may contain: sky, outdoor and nature

Image may contain: 2 people

No automatic alt text available.

1. אני אשמח שאתם תתנו משוב לכתבה שלי

2. תמונות יפות סאם קראתי את הכתבה ואני נהנתי מהטיול וההליכה הייתה קשה אבל בכל זאת כיף ואני גם יותר אוהב טיולים של השילוב

3. סאם, הייתי ממש סקרנית לגבי הטיול. וחשבתי שאצטרך לחכות ליום ראשון... ואז הופיע הכתבה שלך! כתבת בצורה מעניינת ומשתפת. שמחתי לקרוא על ההנאה והיזמה שהפגנת בטיול. איזה כייף!!!

4. סאם, הייתי ממש סקרנית לגבי הטיול. וחשבתי שאצטרך לחכות ליום ראשון... ואז הופיע הכתבה שלך! כתבת בצורה מעניינת ומשתפת. שמחתי לקרוא על ההנאה והיזמה שהפגנת בטיול. איזה כייף!!!

5. אני אהבתי בטיול את המסלולים הקשים למרות שהיה לי קשה מאןד. תמר

6. מאוד היה לי כיף ומגבש בטיול והלכתי עם חברים מאוד אהבתי את התמונות

7. שלום סאם, הכתבה שלך מאד מעניינת ומאפשרת הצצה בתמונות בשביל לא מעט אנשי צוות שלא היו בטיול וסקרנים לשמוע ולראות, במיוחד איך זה נראה ונשמע ישירות בעיניי התלמידים.
    כל הכבוד על הכתיבה היפה והתמונות היפות.
    איתמר

8. אני נהנתי בטיול המקלחות לא טובות

9. זה היה הטיול הכי טוב שהייתי בו

10. נהניתי לקרוא את הכתבה ולדעת שנהנת מאוד מהיחד ומהחברה, מהמסלול המאתגר יותר ומהעזרה שהושטת לתלמידים ולאנשי הצוות. גם אני זכיתי! זיהית שקשה לי ומיד נרתמת לעזור מבלי שאבקש- זו הזדמנות להודות ולשבח.
    יעל דגן

11. סאם, אני לא הייתי בטיול השנה וזה היה לי מאוד חסר...הסתקרנתי מאוד לדעת איך היה לכם ואיפה טיילתם.. ופתאום אני רואה את הכתבה שלך יחד עם התמונות שמראות כמה נהניתם..אז תודה!