יום שני, 4 באפריל 2016

צל של אמת/ מאת יהונתן מור

הפעם אני הולך לכתוב על משהו הרבה יותר רציני שמאוד מלחיץ אותי בזמן האחרון, הרצח של תאיר ראדה, למרות שהרצח קרה לפני 11 שנה רק עכשיו יצאה סדרה דוקומנטרית שחוקרת את הנושא שנקראת צל של אמת, כידוע רומן זדונוב נמצא בכלא, אבל הסדרה מראה שלא בטוח שהוא ביצע את הרצח

הפרק הראשון של הסדרה מראה את החקירה של רומן על ידיד המשטרה, ומה שגרם להם לחשוב שהוא הרוצח, אך כבר בפרק 2 מראים שיש מלא חורים בחקירה, כמו למשל שרומן אמר שהשירותים היו בצד אחד של המסדרון, והם בכלל בצד השני, לא נמצא דם של תאיר על שום חפץ או פריט לבוש של רומן, הוא טען שהרצח בוצע בסכין יפנית ולפי המחקר זו סכין אחרת, ועדים אמרו שבכלל לא ראו אותו נכנס לשירותים

בפרק  פתחו בכיוון שהרצח בוצע על ידי חברותיה לכיתה, כיוון שבמצלמות האבטחה ראו הרבה בנות מהכיתה שלה נכנסות ויוצאות מהשירותים בזמן קרוב לרצח, אבל אף אחת מהן לא אמרה כלום על כך.
הראו גם את החקירה של הבנות והן אמרו שהן שמעו קול מהתא שאומר "תפוס", ולכן נכנסו לתא ליד.

הפרק הרביעי, שמאוד נחרדתי ממנו, סיפר על  חשודה נוספת שידועה כא. ק., חבר שלה א. ח. סיפר למשטרה שאחרי הרצח היא הודתה בפניו שביצעה את הרצח, ורק לאחר שש שנים הוא סיפר זאת למשטרה, אחרי שכבר נפרדו, היא טענה שהוא סיפר זאת כנקמה על הפרידה, אבל אחרי זה הודתה שהיא אוהבת לראות דם ואיברים פנימיים ואף הודתה ברצח, ולאחר כמה זמן שוטר אף עצר אותה מלרצוח אדם נוסף באוניברסיטה ושלחו אותה לבית חולים לחולי נפש

מה שהכי הפחיד אותי בסיפור, הוא שב-2015 שחררו אותה! והיא זו שאני חושב שבאמת ביצעה את הרצח, כלומר אני מרגיש שרוצחת מסתובבת חופשי והמשטרה לא עושה כלום ומשאירה חף מפשע בכלא!

מה אתם חושבים על המקרה? מי אתם חושבים שרצח? רומן? החברות לכיתה? א. ק.? תענו בתגובות

3 תגובות:

  1. אני חושבת שזאת א.ק כי אני חושבת שמה שנופר חברה של תאיר אמרה הגיוני מאוד כי היא אמרה שהיא ראתה בחורה שהיא בכלל לא ראתה אותה בבית ספר והיא תיארה אותה כמו שתיארו אותה בסדרה

    השבמחק
  2. אני כתבתי את זה. תמר

    השבמחק
  3. כל תיאוריה יכולה להיות הגיונית אך לא ראיתי את צל של אמת עדיין, על אף שקראתי על העדות של א.ח ולדעתי זה הגיוני שא.ק ביצעה את הרצח בגלל שמצאו שיער נשי בזירת הרצח וא.ח דיבר על חפץ ובגדים מגואלים בדם ותיאור מאוד דייקני של הרצח והסביבה.

    יהונתן, גם אם א.ק לא אשמה ברצח היא עדיין סוסיופטית מסוכנת שניסתה לרצוח מספר פעמים ואני מסכים איתך לגמרי.

    נ.ב. אין לי דעה על מי הרוצח או שדעתי לא מנומקת כי אין לי ידע בפרשת תאיר ראדה.

    השבמחק