יום שני, 4 באפריל 2016

מדור קומיקס ואנימציה: My Hero Academia מאת גדעון שדה

שלום לכולם. כאן גדעון שדה עם הכתבה האחרונה שלי לפני שאני טס לארה"ב ואז לא אוכל לכתוב עוד כתבות עד אחרי חופש פסח אז לכן, החלטתי לעשות על משהו שנוכחית אני אוהב כרגע. אוי נכון ולפני כן, טיול מדהים לכולם, חג שמח וחופש נעים ומרגיע לכולם.


הכתבה של היום תעסוק במנגה מתמשכת שאני קורא שנקראת "My Hero Academia" או "Boku no Hiro Akademia" 僕のヒーローアカデミア ביפנית. המנגאקה (האדם שכותב את המנגה) הוא קוהיי הירוקושי, מעריץ של "נארוטו" ו-"One Piece" בילדותו שקיבל מהם הרבה מאוד שבחים. המנגה עצמה יצאה בסביבות יולי 2014 וכיום נמצאת בפרק מס' 85, כשב-9 באפריל יוצאת סדרת אנימה למנגה, אשר בה יהיו 13 פרקים. המנגה עצמה גם הרוויחה קהל אוהדים גדול ביפן, אשר גדל בכמות עצומה עם הסיום של "נארוטו" ואפילו אנשים ברחבי העולם שקוראים את המנגה באינטרנט (ביניהם אני) מתים על הסדרה. אני יכול להגיד בקלות שזאת המנגה שאני הכי אוהב לקרוא כרגע, יותר אפילו מ-One Piece! אוקיי, אני כבר רוצה להתחיל.

תמונת השער של הכרך הראשון של המנגה.
העלילה מתרחשת בעולם שבו ל-80% מבני האדם יש "ייחודיות" (Quirks) שנותנים להם כוחות על, שזה אומר שיש המון גיבורי על. אך יש 20% שנולדים ללא "ייחודיות" שביניהם גיבור הסיפור: איזוקו "דקו" מידורייה. דקו נולד ללא "ייחודיות" ועדיין רוצה להיות גיבור וגם סובל מבריונות מצד חבר ילדותו שהפך לבריון קאטסוקי באקוגו. יום אחד איזוקו פוגש את הגיבור שהוא הכי מעריץ: All Might ולאחר מספר אירועים מצליח להשיג את הערכתו ואת הסכמתו לאמן אותו. לאחר 10 חודשים של אימונים איזוקו מצליח להתקבל לאקדמיית יואי: האקדמיה #1 לאימון וחינוך גיבורים לעתיד. שם הוא פוגש חברים חדשים וישנים (באקוגו) וצריך לעמוד בפני אתגרים קשים.

הנה פרומו של הסדרה:



המנגה היא מאוד טובה ולכן לדעתי גם האנימה יהיה טוב ואני מציע לכול מי שיצרה לראות את זה ב-9 באפריל, 2016 או לראות את המנגה, שאת הקישור לפרק הראשון אני שם כאן: http://www.mangareader.net/boku-no-hero-academia/1

טוב, עד כאן אני כותב אז תקראו את הכתבה ואם תרצו תקראו את המנגה או תראו את האנימה וכמובן תגיבו.

נתראה אחרי פסח. ביי ביי.
 


2 תגובות: