יום ראשון, 15 במרץ 2015

טיול שנתי עם שכבת ז'

בשבוע שעבר נסעתי לטיל שנתי של שכבת ז' ברמת הגולן.

מאת: ברי סמולסקי.

ביום שלישי יצאתי עם כיתות ז' לטיל שנתי. זה היה טיל של שלושה ימים לרמת הגולן. מכיתת ארז יצאנו ארבעה תלמידים, סייעת וש"ש והצטרפנו לכיתה של פאבלו.
ביום הראשון טיילנו לנחל זוויתן והייתה דרך מאתגרת עם הרבה סלעים. אחרי שסיימנו את המסלול נסענו להרצאה של חיילי צה"ל שמגנים על רמת הגולן וזה היה לי מעניין לשמוע. ישנו באוהלים בכפר בלום והיה נחמד.
ביום למחרת נסענו לנחל בניאס, שהוא שמורת טבע והמסלול היה יותר קל, אבל יותר ארוך. בלילה השני ישנו באולם ספורט כי ירד גשם והיה די קר.
ביום האחרון טיילנו בעמק החולה, במרכז מבקרים שלימד אותנו על אגם החולה.

אני די ממליץ לצאת לטיולים של בית הספר כי אז אפשר להתחבר יותר לטבע ולתקשר יותר עם התלמידים שבכיתות השילוב שלנו.

1. אני שמח שהיה נחמד אלמוג כיתת גפן

2. אני אוהב את הטיול ים מכיתת גפן

3. אני לא אוהב טיולים, בעיקר טיולים עם כיתות השילוב. נחמד לדעת שהיה לך נחמד וכיף.
    נ.ב, אני כל כך לא אוהב טיולים שחשבתי לא לבוא לטיול השנתי, אבל רב הסיכויים שאני הולך כי יגידו לי כמה זה כיף, למרות שאני סובל הרבה במהלך ההליכה במסלול ואני אוהב להיות אובר דרמתי ולמרות שאנוכי לא קטין, עדיין יגידו לי ללכת שוב ושוב עד שלבסוף אצא ויהיה לי מסביר לדי כיף בגלל החברה. אבל מספיק על הסבל שלי, בו נשמח בשבילך ושאר תלמידי ארז שיצאו איתך!!!
    גדעון.

4. גם אני מאוד אוהב לטייל, גם בגלל ההיבט החברתי, וגם בגלל שאני אוהב להיות בחיק הטבע, וזה באמת מחבר אותנו אליו ומגביר את המודעות שלנו לכך שאנחנו צריכים לשמור עליו. כתבה יפה מאוד!
    הלל
    נ"ב נחל הזוויתן הוא אחד המקומות האהובים אלי בכל הארץ

תשובות
    1. אני יודע שצריך מודעות לשימור הטבע וטיולים מאוד עוזרים לזה, אבל לי יש רצון עז לשמר את הטבע ואני לא אוהב בגלל האתגר. גדעון.

מחק
    2. ברי,
      כל הכבוד לך שיצאת לטיול השנתי עם שכבת ז'! כתבת יפה על הטיול ואני מצטרפת להמלצתך שכדאי להשתלב בטיולים השנתיים של הכיתה המשלבת.
      יעל גת

מחק
  5. אני מקווה שהיה לך כיף ושהתחברת לכולם.נעם מכיתת ארז

6. אנחנו (יונתן רוף ושגב אנקרי ואדמירל) ממש מחכים לטיול של נווה מקווים שיהיה מעניין.

7. ברי, מאוד שמחתי שבחרת לצאת לטיול שנתי שילוב. נשמע שנהנת בטיול

8. אני שמח שהיה כיף ונחמד ומקווה שגם הטיול שנתי של נווה יהיה לך כיף

9. ברי, כתבה ראשונה שלך! כל הכבוד! אתה כותב מאוד יפה ומשתף באופן אישי ומעניין.... אשמח לקרוא עוד דברים שלך. בהצלחה!