יום ראשון, 15 במרץ 2015

חדשות לגבי הכריכוז של תפוז

שלום כל תלמידי, מורי, סייעות וש"ש של כיתות מסגרת נווה! כאן גדעון מכיתת תפוז עם חדשות לגבי הכריכוז של תפוז!!!!!!!!!!!!!

לצערי ולצער כל הכיתה, ביום רביעי, ה-18.3 לא נוכל לעשות את מכירת הכריכים שלנו משני סיבות שמסבכות קצת את העניינים.
ביום רביעי לא יהיה לנו את כוח האדם הנחוץ בשביל להכין את כל הכריכים שאנו צריכים מכיוון שאשר, הלל וחן לא יהיו בבית הספר ולכן לא נוכל להכין את כל הכריכים בזמן למכירה.
הסיבה המרכזית היא שבאותו יום חן נוסע לדבוריה כחלק מסמינר יהודים ערבים, דבר חשוב שאני ותומר עשינו, והכריכוז היה מכשול שגרם לו לרצות להישאר, לכן כולנו, תלמידי תפוז, החלטנו לדחות את המכירה של הכריכוז לאחרי פסח לתאריך שאנחנו נבחר וכמובן נעדכן את כולכם.

אז אל תכעסו על תלמידי תפוז, כל זה קרה בגלל הדברים המצוינים למעלה וזאת החלטה של כולנו, תלמידי הכיתה.

אז, אל תכעסו כי זה אומר רק דבר אחד: יותר פרסום!!!!!! יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גדעון שדדה מכיתת תפוז.

נ.ב, עם אתם עצובים מזה שהכריכוז נדחה, תגיבו בשפה יפה בתגובות ואולי תהיו נחמדים ותשימו פרצוף עצוב.

6 תגובות:

  1. אני מאוד רציתי שהכריכוז יהיה ביום רביעי

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, אני יודע שזה חבל, אבל אנחנו עושים את זה בשביל חן, שהוא חלק מכיתת תפוז.
      בכל מקרה, הכריכוז יתקיים אך לא ביום רביעי הזה. גדעון.

      מחק
  2. מבאס ועצוב אבל החלטה נכונה וחשובה ולחכות לכל התלמידים ! מעשה חברי מאוד. כמובן אני מחכה בקוצר רוח לכריכוז הבא !

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה על כך שאת מכבדת את החלטתנו. גדעון.

      מחק
  3. מאוד רציתי לטעום את הכריכים אלמוג מכיתת גפן

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב, ואני הייתי רוצה להכין את הכריכים אבל... אנחנו לא מכינים את הכריכוז ביום רביעי אחרי הבחירות אז... טה טה.
      גדעון.

      מחק