יום שני, 28 במרץ 2016

ההסעה של עפולה

אני רוצה לשתף אתכם בקשיים שהתלמידים והתלמידות מעפולה חווים יום יום הלוך וחזור.לכיתות נווה מגיעים יום יום כ15 תלמידים,ההסעה עוברת בית בית אוספת את התלמידים מכל עפולה,גבעת המורה,ועפולה עילית. הנסיעה בתוך העיר ארוכה ומתישה ואנו מגיעים בבוקר לבית ספר כבר עייפים מאוד הרבה מאוד פעמיים יש פקקים בדרך הלוך ובדרך חזור.בחזרה מבית הספר אותו סיפור.מפזרים בין הבתים עוברים בתוך כל עפולה,גבעת המורה,עפולה עילית. וכל זאת בלי לדבר על הפקקים בצומת בית השיטה ובצומת עין חרוד.
אנחנו מאוד רוצים לפצל את ההסעה ולגרום לנו לדרך קצרה יותר ורגועה יותר.
מניסיון אנחנו יודעים שעירית עפולה, עם לחץ חזק מצד ההורים יכולה לשנות את ההסעות, ולתת לנו איכות חיים טובה יותר בדרך לבית ספר ובחזרה.

אשמח לשמוע חוות דעת משאר העפולאים שנוסעים בהסעה. ואולי ביחד בכוחות משותפים נצליח לשנות את המצב.

כתבו:רז ענבל וליאור

25 תגובות:

  1. כל הכבוד על השיתוף ואני מקווה שזה ייפתר
    רועי הרוש

    השבמחק
  2. שלום אני יקיר משה שם טוב למה לא כתבת עליי?

    השבמחק
  3. אני מקווה מאוד שזה יצליח לכם
    רועי הרוש

    השבמחק
  4. איך לא חשבו על זה קודם??? למה לא לחלק לשתי קבוצות, אחת של חט"ע ואחת של חט"ב?

    השבמחק
  5. איך לא חשבו על זה קודם??? למה לא לחלק לשתי קבוצות, אחת של חט"ע ואחת של חט"ב?

    השבמחק
  6. גאוני רז מקווה שהרעיון הזה יצליח לכם!!!

    השבמחק
  7. אני ארצה שתפצלו את ההסעה אלמוג

    השבמחק
  8. רז כתבת על נושא ממש חשוב שקשור באיכות החיים שלכם ביום יום. כתבת על הקושי והצעת פתרון מעולה! עכשיוו צריך להפנות את זה למי שיכול להשפיע על המהלך. כל הכבוד!
    וראית שנועם גם הגיבה! שזה כייף ממש!!!
    יעל וירוב

    השבמחק
  9. רז כתבת על נושא ממש חשוב שקשור באיכות החיים שלכם ביום יום. כתבת על הקושי והצעת פתרון מעולה! עכשיוו צריך להפנות את זה למי שיכול להשפיע על המהלך. כל הכבוד!
    וראית שנועם גם הגיבה! שזה כייף ממש!!!
    יעל וירוב

    השבמחק
  10. כן תודה ואני מקווה שהפעם זה יצליח

    השבמחק
  11. אני מקווה שיצליח לכם ממני אוראל

    השבמחק
  12. רז כל הכבוד! מהתגובות אפשר לראות שהרבה תלמידים חושבים כמוך. אז באמת אפשר להמשיך עם זה להורים, לעיריה ולכל מי שצריך. בטוחה שתצליחו!! מעולה שכתבת על זה בפאזל, זה ממש אחד מהתפקידים של העיתון הזה.

    השבמחק
  13. רז כתבה יפה אבל, ויש אבל גדול, יש לך מספר טעויות!!!
    1. אנחנו 14 תלמידים בהסעה ולא 15.
    2. לא כולם רוצים לפצל את ההסעה! אני כמי שנוסע בהסעת עפולה ממש נהנה מהדרך גם בהלוך וגם בחזור. הדרך הארוכה מאפשרת לנו או לנוח למי שרוצה או כמוני לדבר ולצחוק עם חברים. וגם שפיצול ההסעה דורש כוח אדם וכסף והשקעה שאני לא בטוח שהעירייה תרצה לעמוד בה.
    לסיכום אפשר להגיד שלמרות שהכתבה שלך יפה אני איני מסכים בכלל עם מה שכתבת.
    ליאל מויאל

    השבמחק
  14. שיהיה לך בהצלחה עם זה ומקווה לך שיצליח לך
    ממני : רועי הרוש

    השבמחק
  15. בהצלחה עם זה וכל הכבוד על הרעיון
    רועי הרוש

    השבמחק
  16. רז וליאור הכתבה שלכם מאוד עיניינה אותי ,אני מאחלת לכם שתצליחו לשכנע את עיריית עפולה שיתנו לכם הקלה ויפצלו את ההסעה ,זה רעיון מעולה לפצל את ההסעה ואני בעד ,בהצלחה .

    השבמחק
  17. רז וליאור הכתבה שלכם מאוד עיניינה אותי ,אני מאחלת לכם שתצליחו לשכנע את עיריית עפולה שיתנו לכם הקלה ויפצלו את ההסעה ,זה רעיון מעולה לפצל את ההסעה ואני בעד ,בהצלחה .

    השבמחק
  18. נפלא לראות שאתם משתמשים בעיתון לעלות סוגיות שונות שמעסיקות אתכם וחשובות לכם. נהנתי מאוד לקרוא גם את הדיון שהתפתח. בהצלחה!

    השבמחק
  19. נפלא לראות שאתם משתמשים בעיתון לעלות סוגיות שונות שמעסיקות אתכם וחשובות לכם. נהנתי מאוד לקרוא גם את הדיון שהתפתח. בהצלחה!

    השבמחק
  20. רז, כל הכבוד על השיתוף בפאזל, גם אני מסכים עם קלי ומאוד נהנה לקרוא את הדיון המתפתח אחרי, מאחל לך בהצלחה רבה.

    השבמחק