יום ראשון, 27 במרץ 2016

כנס אנימה בירושלים

ביום חמישי נסעתי עם המועדונית לכנס אנימה ומנגה בירושלים, כיוון שיונתן רוף כבר הסביר מה זה, אני אספר בעיקר על הכנס, ועל אנימה שהכרתי משם

הרבה פעמים בכנסים מהסוג הזה מתחפשים לדמות בדיונית מהטלוויזיה או מהמחשב (גם אם לא מאנימה) אני למשל התחפשתי לסוס מגרוויטי פולס, ולכן קיוויתי שלא תהיה אף אחד שתתחפש לגיפאני, כי זה לא היה נגמר טוב...

בכנס היו כל מיני הרצאות והקרנות של סדרות, אני ועוד כמה הלכנו להרצאה על אנימציה במחשב, המרצה הייתה אמורה להציג לנו תוכנת אנימציה, אך המחשב החליט להתנהג כמו המחשב בכיתה שלי, אז ההרצאה הייתה רק בעל פה.




היו שם גם הרבה דוכנים שנראה כאילו דוד סטאן מנהל אותם, כאילו 40 שקל בשביל מגן?! (אבל היה עליו ציור של ביל, אז הייתי חייב לקנות אותו כדי שהוא לא ירדוף אותי)

התכוונתי ללכת שם להקרנת הפרק הראשון של School Live!, אבל נראה שם לא הבינו שם מתי מחליפים שעון ולכן פספסתי את ההקרנה, במקום זה שיחקתי בקונסולת משחקים בפיפא עם עוד חניכה, לאחר מכן הלכנו לתחרות התחפושות, מה שמאכזב שבתחרות עצמה לא היו תחפושות מגרוויטי פולס, למרות שהיו הרבה שהתחפשו לדמויות מחוץ לתחרות.

היה לי מאוד טוב בכנס, גם הכרתי שם חברים אחרים של חברים שלי במועדון, היה שווה ללכת.

עכשיו אני אספר על האנימה שהכרתי, כיוון שפספסתי את ההקרנה מצאתי את !School Live באינטרנט, ראיתי רק שני פרקים אבל כבר התאהבתי בסדרה, מדובר על 4 תלמידות ומורה שגרות בבית הספר בתור מועדון כזה, או לפחות ככה אחת מהתלמידות חושבת, הן למעשה הניצולות היחידות מאפוקליפסת זומבים והן הפכו את בית הספר למבצר הגנתי, ושאר הבנות מנסות להסתיר את האמת מהתלמידה הזו ולהגן עליה מהזומבים באותו הזמן

אני מוסיף קישור לאתר בו ניתן למצוא את כל הפרקים של האנימה הזו

http://www.crunchyroll.com/school-live

4 תגובות:

  1. שלום אני יקיר משה שם טוב כתבה אני אוהב אנימה

    השבמחק
  2. היי יהונתן. נשמע כמו חוויה כיפית ושונה. אשמח לראות תמונות מהכנס (אם יש לך כמובן).

    השבמחק
  3. סחתין על הגיוון יהונתן! נחמד שמידי פעם כותב את המדור הקבוע מישהו חדש... זה ממש מרענן. וכיף שנהנית!

    השבמחק