יום שני, 28 במרץ 2016

פורים "המערב הפרוע" \ מאת תמר אברהם



F:\Documents\Downloads\DSC_0719.JPG

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים, היום אני רוצה לשתף אתכם בכתבה של תמר שלומדת איתי בכיתת תפוז על מסיבת פורים בסגנון "המערב הפרוע" שאותו ארגנו שכבת י"א ובו תמר לקחה חלק במיוחד בריקוד זוגות ואני חייב להגיד לכם שזו הפעם הראשונה שלי שאני מפרסם את הכתבה הזו ואני כמובן שמח לפרסם אותה אז אני מקווה שאתם תהינו מכתבה שלה ושתהיה לכם קריאה נעימה ועוד משהו חבר'ה תעריכו את תמר כי היא יחד עם השכבה שלה עבדו על זה קשה מאוד לקראת היום פורים המערב הפרוע .



החוויה של תמר על מסיבת פורים :

שלום לכם קוראי הפאזל היקרים, אני רוצה לשתף אתכם על מסיבת פורים שאותה ארגנו השכבה שלי י"א וגם אני לקחתי חלק במיוחד בריקוד זוגות ששם אני רקדתי. רוב הזמן ואני עזרתי להם בתפאורה ובאותו זמן גם היו חזרות לריקוד זוגות אני רקדתי עם נובי ונהניתי מאוד. תוך כדי העזרה אני יצרתי קשר עם חבר'ה אחרים בשכבה ובמסיבת פורים שהייתה לפני שבוע דיברתי עם עוד חבר'ה, להקת "נווה מדבר" הופיעו והיה פירגון מצד שיכבת יא ושיכבת יב שרקדו מחאו כפיים ונהנו , אני אישית מאוד נהניתי ואני מרגישה שמחה שלקחתי חלק בהכנות לפורים.

הנה תמונות שתמר צילמה במצלמה שלה + הנה סרטון נחמד של בית הספר :




F:\Documents\Downloads\DSC_0821.JPG


F:\Documents\Downloads\DSC_0704.JPG

https://lh4.googleusercontent.com/b-hu8AtI9g3R-xPQmaaMjJz0E7eAzUNLdBL4lycLjpEMnsbu13DXjdUFyePMZ_Z-ApFnCnfmBIeadlLNvVGcikA6xsRCPHUdWv3G374Cij54qVUB_LD0JYn7FP-w82SdoeYofYhR

F:\Documents\Downloads\DSC_0818.JPG

https://lh6.googleusercontent.com/NizEFI7M-XOPEk-QadqZkjzPU8K-mxTj-fb-epNgqnOiujuz2ucrEhM9hzfvrONoKescbSS_m9aEYPvJlIZfY6j2DLLEZGpGMeJCST82WFzeI1ZTEVqlS2rPvKhFDFTT9Fq3C5em

8 תגובות:

  1. אחלה כתבה תמר, אבל הייתי שמח עם הייתי מוסיפה תמונות שרואים אותך מקרוב וגם את הייתי יכולה גם לכתוב איך את הרגשת באותו.

    השבמחק
  2. כל הכבוד לך אחלה כתבה ומקסימות התמונות אהבתי אותם מאוד
    רועי הרוש

    השבמחק
  3. שמח שנהנית תמר. כולם נהנו בדרך שלהם.

    השבמחק
  4. תמר כל הכבוד זה מאוד מקסים ומדהים והתמונות מעניינות

    השבמחק
  5. שלום אני יקיר משה שם טוב כתהה יפה

    השבמחק
  6. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  7. הכתבה היא יפה כי הפורים הזה היה מגניב תמר את רקדת יפה מאד

    השבמחק
  8. איזה כיף ששיתפת תמר! במילים , בתמונות ובתחושות שלך. תמשיכי!!

    השבמחק