יום ראשון, 25 באוקטובר 2015

מדור קולנוע: כשף האוויר האחרון (2010) The Last Airbender

לא!!! למה בחרתי לדבר על הסרט הזה?!!! הוא לא קרה!!! הוא לא קרה!!!!! טוב... כאן עורך העיתון וכתב מדור הקולנוע גדעון שדה ואני מאוד מקווה שתהנו מסבלי, כי אני סובל רק מהמחשבה על הסרט הזה! No!!! Get it the f*** off my screen!!!!

הסרט של היום: כשף האוויר האחרון מ-2010 שבויים ע"י מ. נייט שאמילאן (אין לי מושג איך כותבים את שמו נכון אבל למי אכפת אם הוא עשה את הסרט הארור הזה!!!!)

עכשיו, מה אנחנו יודעים על הסרט הזה? זה סרט שמבוסס על הסדרה "אווטאר: כשף האוויר האחרון" של ניקולודאון, אשר עסק במשימה של שלושה נערים להציל את העולם ועסק בהתפתחות דמויות ופילוסופיה מהמזרח הרחוק. עכשיו כול מי שראה את הסדרה ואת הסרט... מצטער על שראיתם אותו.

העלילה מספרת על אח ואחות בעולם פנטזיה שהעולם מחולק לארבעה אומות על פי היסודות האסייתים: מים, אדמה, אש ואוויר. יום האחד האח והאחות, קטרה וסוקה, מוצאים את אנג, ילד בגילם שהיה בתוך קרחון ענק במשך מאה שנה ומתגלה שהוא האווטאר, האדם/ישו היחיד בעולם שיכול לשלוט בכל ארבעת היסודות ולתקשר עם הרוחות והוא זה שיציל את העולם. ביחד עם הביזון המעופף שלו, הם יוצאים למסע מלא הרפתקאות בעוד הנסיך המוגלה זוקו ודודו איירו רודפים אחריהם. אחרי שהסרט טובח בכמה קווי עלילה חשובים בסדרת הטלוויזיה, הסרט מסתיים.

עכשיו הדברים הטובים...יש לסרט אפקטים סבירים... אוקיי, פ** יט!!! הסרט הזה הוא נורא ואיום! כל מי שראה את הסרט הזה ואת סדרת הטלוויזיה כשהיה צעיר יותר הרגיש שהרגו לו חלק בילדות ומסרב להכיר בקיום הסרט הזה, כמו כל אדם טוב המעריך סדרת טלוויזיה טובה!!! המשחק הוא כל כך נוראי שזה קורע מצחוק ואז אתה מאחל לשחקנים (חוץ מכמה שהוכיחו שהם שחקנים טובים בסרטים אחרים) שלא תהיה להם קריירה אחרי הסרט הזה!!! הדיאלוג הוא נוראי! כל הדיאלוג הוא פ***** אקספוזיציה שמועבר במשחק תפל וגרוע מכל הכיוונים!!!הסרט הזה הוא כל כך נוראי שבסרט הבא של שאמילאן, "העולם שאחרי" לא ידעו שהוא ביים את זה כי אז אף אחד לו היה בא לקולנוע, אף. אחד.


אני מקווה שלא תצפו בסרט הזה!!!! תשאלו את כרמל מה הוא חושב על הסרט והוא יגיד שהסרט לא קיים!! זאת דרך ההתמודדות היחידה עם הסרט הזה!!!! טוב, כאן גדעון שדה עם עוד כתבה השבוע ותהנו ממה שאשים עכשיו בכתבה.

9 תגובות:

  1. הנה לכולכם כתבה חדשה, ועד לשבוע הבא...Air Karate!!!!

    גדעון.

    השבמחק
  2. היי גדעון
    אני זוכרת שצפיתי בסדרה לפני שנים עם ילדי ושהם נהנו לצפות בה. מבינה שהסרט גרוע ושהמשחק הנוראי לדעתך אפילו מכעיס. כיום אני לא צופה בסרטים מהז'נר הנ"ל ובהתחשב בכך שהוא הורס את הטעם הטוב שנותר מהסדרה אז כנראה שלא אצפה בו.
    יעל דגן

    תודה
    יעל דגן

    השבמחק
  3. היי גדעון
    אני זוכרת שצפיתי בסדרה לפני שנים עם ילדי ושהם נהנו לצפות בה. מבינה שהסרט גרוע ושהמשחק הנוראי לדעתך אפילו מכעיס. כיום אני לא צופה בסרטים מהז'נר הנ"ל ובהתחשב בכך שהוא הורס את הטעם הטוב שנותר מהסדרה אז כנראה שלא אצפה בו.
    יעל דגן

    תודה
    יעל דגן

    השבמחק
  4. גדעון, צדקת. לא רק הסרט גרוע, גם הסדרה מבחינתי. ראיתי קצת מהסדרה, היא פשוט משעממת ולא מעניינת! כתבה מעולה!
    נ.ב. כך כותבים את שם הבמאי של הסרט: מ. נייט שאמלאן

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב חן, זאת רק, דעתך. תודה שרשמת את השם נכון. הוא עשה עבודה מעולה עם "החוש השישי" ו"בלתי שביר", אבל פה הוא פישל בענק. ביוטיוב ראיתי ביקורת של מישהו שקרא לו "מ. נייט שאמפ**". קורע מצחוק, אני יודע.

      גדעון.

      מחק
  5. עוד כתבה מעולה שלך
    אני חייב להגיד שהזוועה הזאת, התירוץ העלוב הזה לסרט פשוט הרס לי את כל החוויה מהסדרה המעולה שנקראת אווטאר כשף האוויר האחרון. הסרט הנוראי הזה טבח בסדרה המעולה של ניקלודאון.
    בכל מקרה, כתבה מעולה אני מחכה לכתבה הבאה שלך.
    ליאל מויאל

    השבמחק
  6. אני ראיתי את הסרט ואהבתי אותו דווקא. ויצא עוד סרט של אייבנדר ? תמר

    השבמחק
    תשובות
    1. לא. לא יצא עוד סרט אייבנדר כי כל מי שראה את הסרט שנא אותו והוא לא הרוויח את הכסף להחזיר לאולפנים את הכסף שקיבל כתקציב, אולי כן אבל לא מספיק כדי שיעשו לו סרט המשך. אם אהבת את הסרט תמר, תראי את הסדרה באנגלית עם תרגום ואני יודע שתאהבי את זה יותר.

      גדעון.

      מחק