יום רביעי, 20 במאי 2015

מתכון לשבועות מאפה גבינה


שלום לכולם והיום יש מתכון לכבוד חג שבועות שקיבלתי ממזל אילוק הסייעת שלנו בכיתה.



 בצק שמרים 
1ק"ג קמח
 כוס שמן
2 ביצים
2 כפות שמרים
כף מלח
כוס סוכר
מים פושרים
ללוש הכל לבצק

מילוי
3 גבינה לבנה
6 כפית אינסטנט וניל
3 וניל
11/2 סוכר כוסות 
3 כפות קמח 
ביצה + חלבון
לימון מגורד
לערבב הכל יחד
אופן ההכנה
מרדדים לצורת מלבן חותכים לריבועים 
וממלאים כל ריבוע מעט מהמילוי
מורחים ביצה ואופים בתנור
הכנת הסירופ 
חצי כוס מים
 חצי כוס סוכר
3 כפות  תמצית וניל 
ומורחים על הגביניות בעודן חמות
בהצלחה ובתאבון

8 תגובות:

  1. לא ברור למה המתכון - השם של המאכל. אף אחד לא ישתמש במתכון כשהוא לא יודע מה הוא בכלל מכין. לפחות תמונה.
    רז, אתה חייב לעבור על הכתבה לפני שאתה מפרסם אותה. כתבה לא שלמה פוגעת בחוויית הקריאה של הקוראים ובכך פוגעת בנו הכתבים.

    ירין

    השבמחק
  2. אני מסכים אם ירין, למה המתכון הזה? טוב לא משנה כי זה אוכל.

    גדעון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תיקנתי את זה עכשיו אני יודע איך קוראים למתכון

      מחק
  3. נראה טעים אני להכין את זה רפי כיתת גפן

    השבמחק
  4. אני רוצה שיהיה יום טוב ונפלא אני אוהב את המתכון ים כיתת גפן

    השבמחק
  5. היי רז

    הכנתי את המתכון לכבוד חג השבועות והיה ממש מעולה. תמסור למזל אילוק שהיא אלופה.
    תודה שפרסמת את המתכון אשר כול המשפחה שלי זכתה להנות ממנו בחג השבועות.
    יעל דגן

    השבמחק
  6. רז,
    אני ממש אוהב לראות שאתה מתמיד לפרסם מתכונים מגניבים! אשמח אם יום אחד תפרסם מתכון טבעוני, כדי שאוכל לנסות להכין....
    הלל

    השבמחק