יום שני, 19 בנובמבר 2018

ספיידרמן השיבה הביתה / מאת עידו עזר

שלום לכל קוראי הפאזל אני עידו והיום אני הולך לספר לכם סרט שראיתי לא מזמן מסדרת הסרטים של ספיידרמן שקוראים לו "ספיידרמן השיבה הביתה" או באנגלית "spider man home coming" 


שימו לב ! הכתבה מכילה ספויילרים לסרט אז אם אכפת לכם מספויילרים אל תקראו  את הכתבה ופשוט תראו את הסרט ואם ראיתם את הסרט או שלא אכפת לכם מספויילרים אז תמשיכו לקרוא



הסרט יצא בשנת 2017 והוא לא בדיוק סרט המשך לסרטים הקודמים אלא יותר סרט spin of
זה אומר שהסרט בכלל לא מתייחס לפרטים מהסרטים הקודמים אבל הוא כן מזכיר פרטים מהקומיקס של מארוול.


העלילה:

פיטר פרקר הוא נער בן 15 שזהותו השנייה היא ספיידרמן הוא מתמחה בתעשית סטארק שאותה מנהל טוני סטארק שהוא גם איירון מן. יום אחד פיטר בטעות חשף את זהותו בתור ספיידרמן לחברו הטוב נד ומאז הוא נכנס רק לצרות בגלל זה. לילה אחד ספיידרמן נתקל בשודדים שחובשים מסכות של הנוקמים פורצים כספומט עם כלי נשק מיוחדים שהוא לא ראה בחיים והדבר הראשון שהוא עושה פשוט מתחיל להילחם בהם
עד שהם פשוט מפוצצים את המקום. לאחר כמה ימים פיטר ונד נמצאים בשיעור התעמלות ורואים כמה בנות מדברות בצד על כל מיני גיבורי על כמו תור קפטן אמריקה ועוד ונד המתלהב פשוט היה חייב להגיד לכולם שיפטר הוא בעצם ספיידרמן למזלם אחת הבנות שם הייתה ליז שמארגנת מסיבה באותו יום ווגם שפיטר רוצה להרשים אותה אז נד פשוט צעק שפיטר מכיר את ספיידרמן ושהוא יגיע למסיבה ופיטר הסתכל מהצד והתייאש.
כשפיטר ונד הלכו למסיבה הם קיבלו קבלת פנים לא כל כך נעימה אבל זה לא הפריע להם כל כך כל מה שעניין את נד זה לראות את ספיידרמן במסיבה וכל מה שעניין את פיטר זה לעוף משם. ברגע שאף אחד לא שם לב פיטר הלך לצד החליף למדים של ספיידרמן אבל הוא התלבט אם להיכנס לשם בתור ספיידרמן או לא אבל פתאום הוא רואה פיצוץ ענק מגיע מהקצה השני של העיר וישר רץ לשם ( אני לא מבין איך הוא הגיע לשם כל כך מהר אבל יש לו כוחות על אז מי אני שידבר.) בקיצור הוא הגיע לשם וראה את אותם אנשים שהוא נלחם בהם בשוד מתעסקים עם כל מיני חומרי נפץ מוזרים וכמובן שהוא נלחם בהם ומשם זה רק מתדרדר ועם הזמן הוא מגלה שהבוס שלהם הוא בחור בשם תומס המכנה את עצמו "הנשר" בגלל החליפה המיוחדת שלו עם הכנפיים. במהלך הסרט גם ספיידרמן מנסה להוחכיח לטוני סטארק שהוא יכול להיות אחד מהנוקמים.

וזהו אני לא רוצה לספר לכם יותר למרות שיש טוויסט מטורף בעלילה אבל אני לא רוצה להרוס לכם את חווית הצפייה בסרט.


הסרט טוב הוא מעניין אבל הוא לא כזה מותח רוב הדברים בו גם די צפויים אבל הוא כן מחדש לנו דברים לדוגמה: הנשר עד עכשיו לא הופיע בשום סרט קולנוע של ספיידרמן. וגם הסצנות ממש מושקעות רואים שהיו פה הרבה שעות של עריכה בכל יום. ולגבי רמת המשחק לא כל כך אכפת לי מי השחקנים העיקר שהמשחק
לא יהיה מוגזם ופה המשחק ממש לא מוגזם אז אין לי בעיה כל כך עם השחקנים. סיפור הרקע לא ממש מעניין ומותח אבל הוא מספיק טוב כדי לגרום לצפות בכל והסרט. ודבר אחרון הסרט לא מתאים לכל אחד משום שהוא קצת אלים וגם פה ושם יש קצת מילים גסות אז תחשבו עם עצמכם על זה לפני שאתם רואים את הסרט.

אז לסיכום ספיידרמן השיבה הביתה הוא סרט טוב יחסית שמתאים יותר לאלה שפשוט רוצים לראות סרט של ספיידרמן לא משנה אם הוא קשור לסרטים אחרים או לא ובניגוד למה שאתם בטח חושבים אני מאוד אוהב את הסרט 

וזהו להיום !

                                     הטריילר של הסרט:                       




10 תגובות:

  1. אני אהבתי את הסרט, למרות שראיתי אותו באיכות רעה אני אהבתי.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. סחתיין על הניסיון אבל ראיתי את הסרט, אישית הצלחתי לעקוב אבל אני חושב שלאחרים יהיה קשה.

    השבמחק
  4. עידו אתה כותב בצורה מאוד מוכשרת, אני מחכה ומצפה לצפות בסרט הזה

    השבמחק
  5. כתבה ארוכה בשביל לקרוא אותה צריך מלא זמן אבל כתבה מוכשרת ויפה כל הכבוד עידו

    השבמחק
  6. נשמע סרט מעניין אולי שיהיה לי זמן, אני אצפה בסרט הזה + אל תשכח ללחוץ על האייקון לפני שאתה מפרסם כתבה

    השבמחק