יום שלישי, 10 בפברואר 2015

רז סולומון מדור אוכל מתכון שקשוקה

שלום לכולם הצעתי את הרעיון להכין שקשוקה בשיעור כלכלת בית ויצא טעים.
מצרכים:
  • 1 בצל.
  • 3 שיני שום (קצוץ) טוב טוב.
  • שמן זית.
  • 4-5 עגבניות חתוכות לעיגולים.
  • 2 וחצי כפות רסק עגבניות.
  • כף פפריקה.
  • מלח,פלפל.
  • 4 ביצים.
אופן ההכנה:
  • חותכים בצל לרצועות ושמים בשמן הזית לטיגון.
  • מוסיפים את השום הקצוץ יחד עם הבצל, מערבבים נותנים לבצל ולשום להזהיב טוב טוב.
  • בינתיים מכינים תערובת של : 2 וחצי כפות רסק עגבניות פפריקה,קצת מלח ופלפל לפי הטעם וחצי כפית סוכר, מניחים את התערובת בצד.
  • מוסיפים את העגבניות, נותנים להם רתיחה עם מכסה 2-6 דקות רתיחה ומערבבים.
  • מוסיפים את התערובת המוכנה מערבבים מכסים, נותנים לזה 5 דקות עד שזה הופך לתערובת אחידה.
  • מוסיפים את הביצים,מחכים 5-10 דקות.
  • ובתאבון.

16 תגובות:

  1. היה לי טעים לאכול שקשוקה אוראל מכיתת גפן

    השבמחק
  2. אני רוצה שיהיה עוד שקשוקה ים מכיתת גפן

    השבמחק
  3. הכנו את השקשוקה . היא יצאה מאוד טעימה!! עינבל כיתת גפן

    השבמחק
  4. אני הייתי בצוות שקשוקה עם רז ים וליאור היה ממש כיף להכין ויצא ממש טעים!!! אוריה כיתת גפן

    השבמחק
  5. טוב לשמוע שהיה טעים ושיש מתכונים. גדעון.

    השבמחק
  6. ניראה נהדר! ננסה בקומונה ונספר איך היה!!
    תמשיך ככה זה נהדר (:

    השבמחק
  7. כמו תמיד רז, אתה מביא לנו מתכונים מגרים ומעניינים. ננסה בבית.

    השבמחק
  8. רז- השקשוקה נראית ממש מגרה.
    מבטיחה להכין שקשוקה על פי המתכון שלך לארוחת ערב ולכתוב לך אם הייתה טעימה.
    יעל דגן

    השבמחק
  9. אני שמח לשמוע שזה מגרה.

    השבמחק
  10. רז...
    השקשוקה נראית ממש טעימה

    השבמחק
  11. יקיר משה שם טוב זה טעימה

    השבמחק
  12. מדהים ומגניב מאביאל חדד כיתת גפן

    השבמחק
  13. כל הכבוד לך רז! אהבו את המתכון! יש לי עוד מתכון מסוים וזה הפתעה! אני בטוח שזה מה שאתם צריכים.

    (יאן זטולסקי)

    השבמחק