יום שלישי, 15 במאי 2018

בדיחות לשבועות \ מאת סאם קטז


Image result for ‫חג שבועות‬‎

שלום לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, לכבוד חג השבועות שמתקרב אני אגיש בפניכם בדיחות שקשורות לשבועות ואני מקווה שהבדיחות האלו יגרמו לכם לצחוק ובינתיים שיהיה לכם שמח ושקט. בקשה שקטנה, אל תזרקו ביצים כי חבל על הביצים.

הקדמה על חג השבועות : חג השבועות ( המכונה במקרא גם חג הקציר או יום הביכורים ) הוא חג ביהדות, השני מבין שלוש הרגלים. החג חל יום לאחר סיום ספירת העומר בת שבעת השבועות, ובלוח העברי הקבוע חל תמיד בו' בסיוון. החג חל יום אחד בארץ ישראל ויומיים בחוץ לארץ


הנה הבדיחות :

Related image

כל הבורקסים, הגבינות, הפשטידות, העוגות ..
נראה לי הבנתי למה קוראים לחג הזה שבועות,
כי שבועות ייקח לי להוריד את כל האוכל הזה

Image result for ‫האמא של הגבינה‬‎

בשבועות הזה החלטתי שאני לא סתם אוכל גבינה, אני אוכל את האימא של הגבינה!! בקיצור סטייק. מדיום ריר.

Related image

שבועות על שום מה? על זה שמחכים שבועות בקופה בקניות בסופר

Image result for ‫חג הביכורים‬‎

העדה התימנית מבקשת להדגיש פרט מאוד חשוב לשבועות הקרוב , שבועות הוא חג ה"ביכורים" לא "ביקורים" , תודה וחג שמח לכולם

Related image

Image result for ‫שבועות בדיחות‬‎

Image result for ‫שבועות בדיחות‬‎

2 תגובות: