יום חמישי, 21 במרץ 2019

מפגש פורים 2019/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות,אני רוצה לספר לכם על מפגש שהיה לי ולרועי בפורים.
אז אחרי הפורים שהיה במכינה, אני ורועי נסענו בהסעה של בית שאן לבית של רועי והתארגנו לתהלוכת פורים בבית שאן.
ובתהלוכה השתתפו כנפיים של קרמבו שזאת תנועת נוער שרועי משתתף בה.
אחרי התהלוכה הסתובבנו בפארק וכל אחד קנה לעצמו מה שהוא רוצה ובפארק פגשנו את יאיר אמזלג.
אחרי זה אני ורועי חזרנו לבית של רועי ואכלנו לארוחת ערב פיצות ולחם שום.
ואז אני ורועי הלכנו לישון. במפגש הזה אני ורועי תכננו שאני ישן אצלו.

בבוקר שהתעוררנו התארגנו,אכלנו לארוחת בוקר חביתה עם טונה ובצל.
אחרי זה אבא של רועי לקח אותנו לתחנת רכבת ופגשנו שם את ליאל מהכיתה של אסף ורועי הזמין אותו.
תכננו לנסוע לבאולינג בחיפה, אז בדרך ברכבת פגשנו את יאיר קוזמינסקי שהוא עלה מתחנת רכבת עפולה,ופגשנו את אלון מרקוביץ שהוא עלה מתחנת הרכבת של יקנעם כפר יהושוע. וכולנו ירדנו בחיפה מרכזית המפרץ ולקחנו קו 1 (אוטובוס) לבאולינג. ובבאולינג היה לנו כיף והבאולינג נמצא בחוצות המפרץ. אחרי הבאולינג נסענו לקניון עזריאלי חיפה. הסתובבנו כל אחד קנה לעצמו מה שהוא רוצה וחלקנו אכלנו ארוחת צהריים איפה שאנחנו רוצים.
אחרי זה לקחנו את קו 132 של אגד חזרה למרכזית המפרץ. ושהגענו לקחנו רכבת והתפזרנו חזרה לבתים.