יום חמישי, 29 במרץ 2018

מפגש פסח עם חברים 2018 בעפולה מאת רועי ורז

היי קוראים וקוראות יקרים ויקרות רצינו לספר לכם שהיום ביום חמישי 29.03.18 קיימנו מפגש בעפולה ורצינו לספר תחוויות וכל הדברים שעשינו במפגש.
עם החברים היו: טל פינטו , אלמוג , יהונתן מור , רז אני ( רועי) ,ויאיר
היום בבוקר הלכנו לאכול ארוחת בוקר במסעדה שקוראים לה ארומה אכלנו שקשוקה ,סלט ירקות , וקינוחים.
אחרי האוכל הלכנו לתחנה המרכזית בעפולה ולקחנו את קו 14 לכיוון פארק עפולה
היינו בפארק עפולה שיחקנו הסתובבנו ובעיקר כיף.
כיצאנו מהפארק לקחנו קו 13 לכיוון חזרה לעפולה ומשם התקדמנו ברגל לכיוון הקניון שם פגשנו והצטרפו אלינו יהונתן מור ואלמוג היינו במשחחקיה שיחקנו צברנו כרטיסים נהנו ואז יצאנו כל החבורה לסיבוב בעפולה ולארוחת צהריים.
את ארוחת הצהריים אכלו במסעדה שאנחנו ממליצים לאכול בה שקוראים לה טלביס מסעדה טובה ובשרית.
כאשר שסיימנו תאוכל יצאנו לכיוון הבית של יהונתן מור שם שיחקנו ועשינו צחוקים עם יהונתן וגם יאיר ויהונתן שיחקנו אחד נגד השני בפיפא ויאיר ניצח את יהונתן מור 1-0 במשחק הכדורגל ''פיפא'' משחק מחשב ואחרי זה חלק מהחבורה הלכו חזרה הבייתה יאיר, טל , יהונתן מור , אלמוג  ואחרי שהחבורה הלכה אני (רועי) ורז הלכנו לכיוון הבית של רז ולפתע פתאום באמצע הדרך נתקלנו באיש עני שביקש צדקה לחג ואנחנו תרמנו לו ומיד אחרי זה המשכנו בדרכנו הגענו לבית של רז והתחלנו לכתוב תכתבה על המפגש שהיה לנו היום ואנחנו רועי ורז רוצים להמליץ לכם להצטרף אלינו לפרוייקט הזה שנקרא מפגשים מחוץ לבית הספר ממליצים בחום טוב מקווים שנהנתם מהכתבה מאיתנו רועי ורז.

תמונות מהמפגש למטה בבקשה:

1. איזה כייף שנפגשתם! ממש בילוי שווה. שמחתי לקרוא על העצמאות שלכם ועל הקשר עם בוגרי נווה. ריגשתם עם התרומה לעני. חג שמח!!

2. לפי התמונות רואים שהיה לכם כיף

3. רז ורועי, איזה כיף ששיתפתם אותנו בחוויות שלכם!
    נשמע שהיה לכם יום מלא בחוויות כיפיות!

4. אם הייתי יכול הייתי גם יוצא איתכם למפגש

5. חברהאני יודע שזה לא קשור לכתבה אני רוצה שיהיה מונדור פוליטים בפאזל ואני צריך את הערה שלכם כי מנסים לסתום לי את הפה וזה מעצבן אותי אעז חברים תעבדו יותר קשה ותעלו כתבות פוליטיקה פוליטית כי אני צריך את העזרה שלכם כי אתם אחים בלב

תשובות
    1. אם יש לך כתבות בתחום הפוליטיקה שמעניינות אותך, אתה יכול לשלוח לי ואני אפרסם אותם בפאזל + תוסיף את הדעה שלך כלומר מה אתה חושב על זה וזה ה gmail שלי :

sam49kataz@gmail.com

מחק
  6. תגיד אחי למה אתה מתקפל אני לא מפחד מאף אחד אחי מנסים לסתום את הפה ואני לא אוהב הגיע הזמן להסתכל קדימה ולהביא כתבות מעמייות אחי ואני לא צריך את הערה שלך כי אתה מה עובד עם מערכת מפוקפקה

7. אני רוצה שתהיה עיתון אמיתי אני רוצה שאת הרוויחו מזה כסף

8. סאם אני אוהב אתך אבל לא רומנטי

9. רק תדעו משהו אני לא מאיים עכשיו אני הולך לעשות סרטון על הפאזל והוא לא יהיה כזה חיובי עם העורכת לא תתילף אז אני לא יעשה סרטון