יום ראשון, 28 באוקטובר 2018

כל הסרטים של DC-קומיקס-הראל גלמן

שלום לכל הקוראים והקוראות של הפאזל!

בטח שמתם לב לטריילרים החדשים של "אקווה-מן" ו"שאזאם!" שבאים עוד מעט, ולכבוד האירוע המשמח (ובתקווה שDC לא יחרבנו את הסרטים האלה) אני אסכם בשבילכם בקצרה (אשתדל...) את כל הסרטים של DC שיצרו את היום.





איש הפלדה-2013

או גאוני או נוראי, אין באמצע!
הסיפור הבסיסי של סופרמן מסופר על ידי הבמאי של "300", תשפטו לעצמכם!




באטמן נגד סופרמן-2016

הסרט הזה קיבל יותר שנאה מקודמו, אבל לא שנאו את האקשן, דווקא להפך!
אנשים אהבו את האקשן ואת בן אפלק בתור ברוס ווין ובאטמן, אבל את כל השאר אנשים שנאו.





יחידת המתאבדים-2016

הסרט שסימן השתפרות אצל DC היה ללא ספק "יחידת המתאבדים", סרט צבעוני, מצחיק, אבל לא בורח מהקלישאות של DC, שכן לפעמים הוא אפל ודרמטי, אבל בסופו של יום הוא סרט כיפי בסך הכול, שיעביר את הזמן.





וונדר וומן-2017

הסרט שסופסוף העלה את DC על רמה, היינו צריכים לעבור הרבה חרא בשביל להגיע לזה, אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם, נכון?





ליגת הצדק-2017

לחלוטין מגמת עלייה נראית מצידה של DC, לא מספיק שהם החליטו לחקות את "הנוקמים" של מארוול, הם גם צירפו את ג'וס ווידון לצילומי השלמה, ככה זה כשהחברה המתחרה מוציאה סרטים על דביבונים מדברים ועצים מהלכים ועדיין יותר מצליחה ממך.





וזה הכול!
לחלוטין לא יותר מ"מארוול", ולא טובה כמו "מארוול", אבל למה להשוות?
הסרטים שלהם עומדים די יפה בעצמם, אבל כשלחברה שלך יש את סופרמן, באטמן ואת וונדר וומן ועדיין הסרטים שלהם עוברים את שלב ה"בסדר..." סימן שצריך לשפר משהו.

כולי תקווה ל"אקווה-מן" ול"שאזאם!" שנראים שלוקחים כיוון אחר לגמרי, "אקווה-מן" הוא נראה צבעוני יותר ו"שאזאם!" לוקח כיוון קומי שמזכיר את "אנטמן" במראה, בהצלחה!

7 תגובות:

  1. נחמד, צפיתי באשת הפלא ( Wonder Woman ) והוא סרט די טוב ואני גם צפיתי בליגת הצדק ובאיש העטלף נגד איש הפלדה שהם נוראים בעיניי. בנוגע לאקווה-מן ולשאזאם אני משאר שהם ייגמרו ברע וזו דעתי אבל כשהסרטים האלו יצאו אני אצפה בהם ואחרי אשפוט אותם. אתה חושב שאקווה-מן יכול לדבר לדגים חחחחחחח

    נ.ב : מתי שיהיה לי זמן, אולי אני אצפה ביחידת המתאבדים

    השבמחק
  2. מכל הרשימה ראיתי רק את וונדר וומן, וגם זה רק בגלל גל גדות...איזה מהסרטים אתה ממליץ לי לראות?

    השבמחק
  3. זה רע שראיתי רק את וונדר וומן? כי זה היחיד שנהניתי ממנו. ועכשיו בזכותך אני מצפה לליגת הצדק.

    השבמחק
  4. מבין גיבורי העל המוכרים צפיתי בעבר בסופרמן ובספיידרמן ובהחלט נהנתי. אשמח לצפות בגל גדות בתקווה שהסרט לא מלא בסצנות אלימות מידי כי את זה אני ממש לא אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בסדר אנונימי, אין בוונדר וומן שום סצנות אלימות.. מלבד כמה סצנות קרב שאותם לא אציין...אם אני ראיתי את זה (שאני צנועה וחסודה וקשה לי עם דם) גם את יכולה לראות..

      מחק