יום שני, 29 באוקטובר 2018

מי הגיע היום למכינה?: אייל שטראוכלר\ נמרוד הרפז

שלום, כאן הכתב שלכם, נמרוד, בראיון עם עוד אחד מחברינו החדשים במכינה!


אז ספר לנו קצת על עצמך.
שמי אייל, אני בן 19, אני גר בגבעת אבני, זו השנה הראשונה שלי פה במכינה.

אז בוא נגיד רגע, מה הרושם הראשוני שלך מהמכינה? מה אתה חושב עליה כרגע?
אני התרשמתי לטובה מהמכינה עד עכשיו, בעיקרון באתי למכינה כדי לעבוד על הנסיון שלי בכישורי חיים ובעיקר כדי להשלים את הבגרויות שלא הספקתי.

איך האנשים במכינה?
את האנשים כבר הכרתי כמה חודשים לפני המכינה ואני יכול להגיד שהם נחמדים מאוד, פה גם הכרתי את בת הזוג שלי. (יעי)

למה בחרת דווקא במסגרת כזו? למה דווקא במכינת מצפן?
טוב, מכינת מצפן היתה המכינה הכי קרובה אל הבית שלי, וכל הכיתה שלי הלכה לשם... אני וההורים שלי בדקנו וקראנו והבנו שזו האפשרות הכי טובה לשנה הזאת. אני רואה במבנה היחודי של המסגרת הזדמנות.

איפה אתה רואה את עצמך בעוד עשר שנים?
ברוך בשם, אני רואה את עצמי מוציא תואר בהנדסאות ומתחיל לעסוק בזה, לא השלמתי בגרויות בשביל לזרוק את החלום הזה.

למה אתה מצפה בהמשך השנה?
אני מצפה ללמוד יותר עצמאות באופן שמותאם לי אישית ומתואם איתי.

עוד משהו שאתה רוצה שידעו עליך?
אני אספן מושבע של קלפי יוגיהו (משחק קלפים בו שני שחקנים מציבים קלפי מפלצות ומקימים צבא ע"מ ללחום ביריב), אני גם מרויח מזה, ניצחתי בתחרויות רבות ואף הגעתי למקום הרביעי באליפות העולם באלפיים וארבע-עשרה.

וואו!
כן, גם לקחתי מקום שלישי השנה!

אז זה אייל שלנו! קבלו אותו! אנחנו מאחלים לו שיעלה ויצליח!

5 תגובות:

  1. נעים להכיר איל. מאחלת שנים של עשייה הנאה והגשמת חלומות והמשך הצלחה במשחקי הקלפים באליפויות בארץ ובעולם.
    יעל דגן

    השבמחק
  2. וואו, אייל, למדתי עליך הרבה דברים חדשים בעזרת הראיון! הקטע עם הקלפים מעניין, לא ידעתי שיש אליפויות ותחרויות... בהצלחה במכינה!
    נמרוד,תודה על הראיון, ממש מעניין!

    השבמחק
  3. אייל,נעים להכיר אותך! גם אני לא הכרתי את קלפי יוגיהו ולא ידעתי שיש אליפויות ותחרויות בנושא. כל הכבוד על ההישגים שלך.
    נמרוד, תודה רבה על הראיון המעניין!

    השבמחק
  4. נמרוד תודה על הראיון זה באמת דרך להכיר את החברה החדשים.

    השבמחק