יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

מפגש חברים ביום הבחירות/מאת רז סולומון

שלום קוראים וקוראות יקרים ויקרות,היום אני רוצה לשתף אתכם במפגש שהיה היום ונראה לי הפעם תופתעו כי היום ב30.10.18 בילינו ב4 מקומות.
אז היום בבוקר הצבעתי בבחירות והצבעתי ליצחק מירון, ואחרי זה לקחתי אוטובוס של קו 354 לנצרת עילית ושם פגשתי את יאיר. ראינו טלוויזיה ודיברנו קצת, ואחרי זה נסענו לקריית ביאליק שם הלכנו לאיזה קניון. בהתחלה תכננו ללכת לסרט בקריית ביאליק אבל התחרטנו ובמקום זה שיחקנו שם במשחקיה והיינו שם הרבה זמן. אחרי המשחקיה נסענו לחיפה במטרונית זה סוג של אוטובוס. ובחיפה אכלנו בבורגראנץ בקניון לב המפרץ,אני ויאיר הזמנו לנו המבורגר ושתייה. אחרי הארוחת הצהריים נסענו ברכבת לבית שאן כי אני ויאיר רצינו לעשות לרועי הפתעה שנבקר אותו והוא שמח לפגוש אותי ואת יאיר. אצל רועי שיחקנו טאקי יחד עם האחייניות שלו ויאיר ניצח. אחרי הטאקי עשינו סיבוב בבית שאן ואחרי זה שיחקנו כדורגל,אני ,רועי ,יאיר,וידיד של רועי מהשכונה שלו. אחרי המשחק אני ויאיר נפרדנו מרועי והלכנו לתחנת אוטובוס בחזרה לעפולה. כשהגענו לעפולה יאיר לקח אוטובוס חזרה לנצרת עילית ואני הלכתי הביתה ברגל בגלל שהתחנה המרכזית קרובה לבית שלי ברבע שעה. טוב ועכשיו תמונות למטה.







10 תגובות:

  1. וואו איזה הספק! יום עמוס חוויות... נשמע שנהניתם:)

    השבמחק
  2. נשמע לי כיף! מחכים לפעם הבאה!

    השבמחק
  3. אהבתי לשמוע שביליתם ב4 מקומות

    השבמחק
  4. רז, בעיקר שימח אותי לשמוע שלא וויתרת על הזכות שלך להצביע... נשמע שממש נהניתם, איזה כיף!

    השבמחק
  5. איזה כיף נשמע שהיה לכם יום חווייתי ומהנה במיוחד!
    כל הכבוד רז שמימשת את זכותך להשפיע😉

    השבמחק
  6. איזה יופי! נשמע שהיה לכם ממש כיף!

    השבמחק
  7. איזה מרגש שעשיתם הפתעה לרועי חברכם הטוב ,אני שמחה ששיחקתם ביחד וטיילתם ושהיה לכם כיף. יום מלא חוויות וכיפי היה לכם. בהחלט ניצלתם את החופש שלכם עד הסוף. תהנו מהחברות הזאת היא יקרה.

    השבמחק
  8. רז,
    כל הכבוד על מימוש זכות הבחירה!
    איזה יום חג דמוקרטי עשיתם :-)

    השבמחק