יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

מדור אנימה ומנגה: דרגון בול סופר חלק א': האנימה! מאת בר איבגי

שלום לכולם קוראים לי בר למי שלא מכיר מי''א5 וגם אני חלק במערכת הפאזל ואני רוצה בכתבה הזאת לחלק לשלושה חלקים. השבוע במדור אני אפרט על האנימה של דרגון בול סופר ובחלקים הבאים על המנגה והסרט מכיוון שיש לי הרבה דעות ומחשבות עליהם, אז בואו נתחיל.


על הסדרה: דרגון בול סופר היא הסדרה הרביעית בזיכיון של דרגון סדרת האנימה והמנגה שנכתבה על ידי אקירה טורייאמה
הסדרה בתחילתה מכילה את שתי הסרטים האחרונים של דרגון בול זי: קרב האלים ותחייתו של פריזה

עלילה: העלילה מתחילה כמה זמן מהנקודה שגוקו וחבריו מביסים את הנבל האחרון בדרגון בול זי (מאג'ין בו) באותו זמן כדור הארץ שליו ושקט עד שיום אחד מגיע איום חדש בצורת אל ההרס... בירוס שמגיע לכדור הארץ כדי למצוא את הלוחם הסופר סאיין גוד ובדרך פוגש את גוקו ופה העניינים מתחילים להיות מותחים... במהלך הסדרה גוקו שמגלה את כוחותיו החדשים מנסה להתמודד עם איומים שונים שמאיימים על שלום היקומים... למה אמרתי יקומים אתם שואלים ומי זה לעזאזל אל ההרס את זה תצטרכו לגלות בעצמכם...

ביקורת:
דברים טובים: אני אוהב את הקרבות, הדמויות והיחסים ביניהם.
הנבלים בסדרה הגיעו מסתם סאיין או אנדרואיד או איזה מפלצת דמוית מסטיק לאלים כמו אל ההרס, אל שלא יודעים מה הקטע שלו שלא אוהב בני אדם או בן תמותה שחזק יותר מאל ההרס עצמו, כאילו בסדרה עצמה האויבים והאתגרים עולים שלב וזה מה שאהבתי בסדרה אפשר לראות אפילו לקראת סוף הסדרה שהקרבות עצמם עולים ברמה כמו בסרטון (אזהרת ספוילר!!!)


דברים פחות טובים: האנימציה שלפעמים מרגיש שלא משקיעים בה יותר מדי כמו למשל: אה אהמ.. פרק 5!!!!
לא נותנים רקע לדמויות כמו איך הם הגיעו לכוח שלהם פשוט כאילו מביאים משום מקום דמות חזקה בהרבה וזה מה שמעצבן קצת והכתיבה שגם מרגיש שלא משקיעים בה לגמרי אפילו ברמות כוח של הדמויות כשהם נלחמים כאילו אין יחסי כוחות!!!

המלצות: דרגון בול סופר לא מושלמת אבל אני אוהב בה שכאילו... איך אני אגיד לכם... בתור אחד שגדל על דרגון בול זי, שמח לראות עוד פעם הרפתקאות חדשות עם החברים שאתה כבר מכיר ואוהב אבל אני אומר לכם לא לקחת את הסדרה ברצינות בין מי שמכיר ובין שלא מכיר ופשוט ליהנות... כי להנות פשוט זה המילה שצריך כי מי שיצפה לשחזר תחושות מדרגון בול זי יתאכזב...

אני שמח שסוף סוף אני מעלה את הכתבה הזאת ומקווה שאעלה את החלקים הבאים בקרוב אז תודה רבה לכם ושיהיה לכם המשך שבוע נעים.
בר.

 הצורה החדשה של גוקו האולטרה אינסטינק השלם.


6 תגובות:

  1. כל הכבוד בר כתבה מושקעת ומעניינת

    השבמחק
  2. לימדת אותי הרבה על דרגון בול

    השבמחק
  3. כתבה טובה וגם במנגה עשו דברים יותר טובים מהאנימה כגון במנגה kale פיקרה לפריזה את הצורה בכשהוא שהיה במצב של golden frieza וגם היה קטע שהיט "המתנקש האגדי" וגוקו נילחמו ביחד נגד ג'ירן שהוא יותר חזק מאל הרס של יקום 11. גם לג'רן אין רקע על איך הוא נהיה כזה חזק אבל נתנו קצת אבל זה היה קצת.

    נ:ב
    אני מת לצפות בסרט ב Dragon ball super broly movie

    השבמחק
  4. בהחלט כתבה מצוינת למביני דבר, אני אישית לא צפיתי בסדרה ואפילו אני יודע יותר עכשיו. אף יותר מזה: הכתבה הזו תגרום לאנשים כמוני לרצות להתחיל לצפות בשאר הסדרות של דרגון בול. כל הכבוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל זה היה מבולבל קצת יותר מדי בשבילי.

      מחק
  5. בר, תודה על הכתבה. זה באמת לא תחום שאני מבינה בו, אני אשמח אם תסביר לי מה ההבדל בין אנימה למנגה?

    השבמחק