יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק ( באנגלית: Batman vs Superman: Dawn of Justice ) \ מאת סאם קטז


Image result for Batman v Superman: Dawn of Justice

שלום לקוראי הפאזל היקרים והיקרות, אני רוצה לשתף אתכם סרט שיש לי ביקורת עליו והוא נקרא באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק שהוא  סרט גיבורי על אמריקאי המבוסס על דמויות הקומיקס סופרמן, באטמן ווונדר וומן .הסרט מבית האחים וורנר ו-DC קומיקס. הוא סרט המשך לסרט "סופרמן: איש הפלדה" משנת 2013, והוא השני מבין סדרת סרטים משותפים ביקום הקולנועי של DC קומיקס. הסרט מבוים על ידי זאק סניידר, בהפקת אולפני סינקופי של כריסטופר נולאן, לפי תסריט מאת דייוויד ס. גויר. בסרט מככבים הנרי קאביל, בן אפלק, גל גדות, איימי אדמס, לורנס פישבורן, דיאן ליין, ג'סי אייזנברג וג'רמי איירונס. הסרט יצא לאקרנים ב-23 במרץ 2016 בישראל וב-25 במרץ 2016 בארצות הברית.

אני לא ממש אהבתי את הסרט הזה משום שכל מהם שהם זה מרביצים אחד לשני וגם העלילה שם לא ברורה ולקח לי הרבה זמן להבין מה לעזאזל קורה שם ושלא לדבר על זה שוונדר וומן הופיעה רק  לקראת הסוף של הסרט... אבל יש רק אחד שכן אהבתי בסרט וזה : "tell me do you bleed ומי שכן אוהב\ת לצפות בסרטים של דיסי אני ממליץ לו\ה אבל אני כן ממליץ לכם לצפות בסרטנים המצוירים שלהם ואני צפיתי ואני ממליץ לכם לצפות בהם: Batman: Under the Red Hood, Batman beyond: Return of the Joke, Batman: Mask of the Phantasm ) ואחרי זה אני יעשה כתבה על הסרט דוקטור סטריינג

עלילת הסרט :

הסרט נפתח בסיפור המקור של באטמן: רצח תומאס ומרתה ויין, הוריו העשירים מאוד של הילד ברוס ויין. אחרי הלוויה ברוס הצעיר נופל למערת עטלפים ומחליט לעטות זהות של איש עטלף ולהילחם בפשע. אחרי שנים של אימונים וחישול עצמי ברוס מתחיל לפעול כבאטמן ולהטיל אימה בפושעי גות'אם סיטי שם הוא פועל זה למעלה מ-20 שנה.

18 חודשים לאחר הקרב ההרסני במטרופוליס, הופך סופרמן להיות דמות שנויה במחלוקת. המיליארדר ברוס ויין, אשר פועל בחשאי כלוחם בפשע באטמן במשך כמעט שני עשורים, מאשים את סופרמן בפגיעה המונית והרס חסר הבחנה שנבעו ממאבקו האימתני עם הגנרל זוד ומחליט כי הוא מהווה איום לעולם. סופרמן, בזהותו הציבורית כעיתונאי הדיילי פלאנט קלארק קנט, רואה את באטמן כפורע חוק מסוכן ויוצא לחשוף אותו. מנכ"ל חברת "לקסקורפ", לקס לות'ור, רואה גם הוא בסופרמן כאיום על העולם ומצליח לשכנע את הסנאטורית מטעם מדינת קנטקי ג'ון פינץ (June Finch) לעזור לו לייבא קריפטונייט מהאוקיינוס ההודי שנתגלה בשרידי החלליות של זוד. לאחר מכן מאפשרת פינץ' למאמציו של לות'ור להשתמש בדנ"א של זוד והספינה הקריפטונית שנהרסה כתוצאה מהקרב, כדי ליצור נשק ביולוגי מבוסס קריפטונייט.

החוויה שלי מהסרט :

אני מציין שוב, אני לא ממש אהבתי את הסרט הזה משום שכל מהם שהם זה מרביצים אחד לשני וגם העלילה שם לא ברורה וגם הקרב ארוך מדי ואני גם אפילו מתחרט שצפיתי בסרט הזה ושלא לדבר על לקס לותר שעשו אותו עם שיער שזה בניגוד לסרטים המצוירים שבהם הוא עם קרחת.


הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא + הנה סרטון ביקורת על הסרט בדרך הומור :



2 תגובות:

  1. אני אישית לא צפיתי בסרט אבל עכשיו אני קצת סקרן, ובכל זאת, הביקורות קטלו את הסרט, הסיפור נשמע לא משהו. תמשיך ככה, סאם!

    השבמחק