יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

דבר המערכת השבוע

שלום ושבוע טוב לכולם, התכנסנו שוב חברי מערכת העיתון. נפרסם לכם כתבות איכותיות ומענינות,


בשבוע שעבר פרסמנו סקר על ימי הולדת ,וקיבלנו 43 תגובות והכול בזכותכם!

רובכם אוהבים לחגוג את היום הולדת עם המשפחה והחברים הקרובים וחלק גדול גם רוצה שיארגנו לו מסיבת הפתעה.

רובכם אמרתם שהכי חשוב לכם ביום הולדת זה הפגישה עם החברים.

הסקר השבוע: סקר הפאזל

מוזמנים כולם לענות לסקר נשמח לשמוע את התגובות שלכם.

כתבות השבוע:

גפן תפרסם מדור זבוב על הקיר

מירון יפרסם על המשחק של הספיידרמן

אני (רז) אפרסם ראיון עם השינשינית החדשה שהגיעה השבוע

נמרוד יראיין את אייל שטראוכלר החניך החדש במכינה

הראל יפרסם בנושא כל הסרטים מהיקום הקולנועי של DC

שיהיה לכם שבוע מצווין לכולם

6 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. בהצלחה ובנוגע ליקום הקולנועי של DC אני חייב להגיד שהוא על הפנים ואני צפיתי בכמה מהם ( כגון ליגת הצדק 2017 שזה היה אחד הסרטים הגרועים ביותר שראיתי בחיים שלי. אבל אני חושב שהסרטים הישנים המצויירים יותר טובים מהחדשים כמו justice league unlimited ו - USTICE LEAGUE ACTION שהן יותר טובות מהגרסא של 2017 לדעתי )
    נ.ב:
    השחקן הנרי קאביל פרש בלשחק את סופרמן ( אני חושב שהוא עשה חלטה נכונה, כי הדמות של סופרמן נהרסה משום אין ממש דמות. הוא לא מחליט מה הוא רוצה לעשות ברגעים המשמעותיים בעלילה, אנשים אחרים אומרים לו מה לעשות שזה בניגוד לסופרמן הישן )

    השבמחק
  3. חבר'ה זה מדהים לשמוע אתכם וגם הכתבות שלכם מעניינות אני מאוד מתגעגע אליכם תשלחו עוד כאלה כתבות מעניינות אני מקווה שבאמצע השבוע אולי יהיה לי זמן לבוא לבקר אתכם

    השבמחק
    תשובות
    1. אביתר, איזה כיף לשמוע שאתה עדיין קורא את הפאזל! מחכים לראות אותך...

      מחק
  4. נומריד יראיין את ברודר? קול!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני רוצה לשאול שאלה למה אתם מסכימים פיות ותגובות שלא מוצא חן בעינכם אז אחר אתם מצפים שלא נכנסים לאתר יש פה אנשים שכותבים משעמם ולא מתוקו ולא מביאם כתבות רציניות מה שטח

      מחק