יום רביעי, 26 בספטמבר 2018

מפגש סוכות בחיפה/מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות. היום אני רוצה לשתף אתכם במפגש שהיה אתמול ב25.9.2018
אז בבוקר אני ,טל פינטו ויאיר נסענו ברכבת לחיפה. וברכבת ראינו במקרה את זיווה סייעת בכיתות נווה. וכשהגענו נסענו באוטובוס לבאולינג איפה שהיינו בקיץ ב27.8.2018 בבאולינג אני ויאיר הגענו לתיקו וטל הגיע למקום שני. אחרי זה לקחנו אוטובוס לעיר עצמה וטיילנו בעיר התחתית. וקנינו באיזה מכולת חטיפים ושתייה. ואחרי זה לקחנו אוטובוס של אגד חזרה לתחנה בלב המפרץ. ואז הלכנו לקניון בלב המפרץ שם פגשנו את עדן,ספיר וסתיו ועוד פעם את זיווה. אכלנו ארוחת צהריים כל אחד לקח לעצמו ארוחה באיזה מסעדה שהוא רוצה ואז התיישבנו כולם לאכול.אחרי ארוחת הצהריים יאיר ליווה את טל לתחנת רכבת בלב המפרץ וטל חזר הביתה,ואני ויאיר המשכנו להסתובב בקניון ראינו כל מיני חנויות. ואחרי זה התפזרנו יאיר לקח אוטובוס מחיפה לנצרת עילית ואני חזרתי לעפולה ברכבת. תמונות למטה תלצו על קרא עוד כדי לראות.







6 תגובות:

  1. לפי התמונות רואים שהיה לכם כיף

    השבמחק
  2. כתבה יפה מאוד אהבתי ונראה שעשיתם חיים

    השבמחק
  3. רזי אין ספק שאתם יודעים לנצל את פעילות החופש כמו שצריך. כל הכבוד על היוזמה הברורה.

    השבמחק
  4. הי רז...נראה שהיה לכם יום עמוס וכיפי! קבעתם עם הבנות מראש בקניון או שנפגשתם במקרה?

    השבמחק
  5. איזה כיף! תמשיכו להנות ולצבור חוויות. תודה על השיתוף. נהניתי לקרוא רז.. כל הכבוד(:

    השבמחק