יום חמישי, 31 בינואר 2019

בילוי סיום מחצית /מאת רז סולומון

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות.היום אני רוצה לשתף אתכם על בילוי שהיה לי ביום חמישי האחרון.
אז ביום חמישי חזרנו מוקדם הביתה בגלל שסיימנו מחצית ושאר הכיתות קיבלו תעודות חוץ מהמכינה. אז אנחנו במכינה היינו בחוות עדן בזמן ששאר הכיתות קיבלו תעודות. אז כשחזרנו הביתה יאיר בא אליי וחיכינו לרועי ועדן בתחנה המרכזית בעפולה,ושהם הגיעו לקחתי אותם לבית שלי ושם הכנו קציצות חובזה והקציצות חובזה הכנו אני ורועי גם בחוות עדן באותו יום והחלטנו שנשמור גם למפגש. אחרי שאכלנו קציצות חובזה,שטפנו כלים ,נחנו ,ניקינו. אחרי זה עשינו טיול בעיר ופגשנו את חן בונן, הוא הסתובב איתנו קצת ואז היה צריך לחזור הביתה. אחרי זה נפגשנו בקפה גרג והצטרפו לשם טל פינטו, יהונתן מור,וספיר אלון. אחרי הקפה גרג ליווינו את עדן לתחנה המרכזית והיא חזרה לכפר קיש. אחרי זה קצת הסתובבנו ואז התחלנו להתפזר

3 תגובות:

  1. אה?! יהונתן מור?!
    זה ממש מגניב! גם לי בא... (^_^)

    השבמחק
  2. נשמע יום חוויתי במיוחד!! כל הכבוד על היוזמה!! תמשיך לשתף אותנו בחוויות שלך(:

    השבמחק