יום שישי, 1 בפברואר 2019

באמבלבי ( באנגלית: Bumblebee) \ מאת סאם קטז


Image result for bumblebee poster

היי קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לשתף אתכם בסרט טוב שנקרא באמבלבי שהוא סרט פעולה ומדע בדיוני אמריקאי שיצא לאקרנים בארצות הברית ב-21 בדצמבר 2018. הסרט הוא פריקוול של "רובוטריקים".

בתור אחד שצפה בגרסה המצוירת של הרובוטריקים, הסרט היה די נחמד ויותר מהסרטים של מייקל ביי שלדעתי הרס אותם... בזה שהוא מגזים בפיצוצים שלו ושם שחקנים נורא מעצבנים, אני ממליץ לכם ( מי שרוצה כמובן ) לצפות בסרט הזה וזהו להיום ושיהיה לכם יום טוב וביי!!!

עלילת הסרט :

הסרט מתרחש 20 שנה לפני אירועי הסרט הראשון, בשנת 1987, באמבלבי מוצא מקלט קטן במגרש גרוטאות בחוף קטן בקליפורניה, שם נערה מתבגרת בשם צ'ארלי ווטסון לוקחת אותו איתה. אולם, שניהם מוצאים את עצמם נרדפים על ידי יחידה ממשלתית בשם "סקטור 7", אשר מנהיג אותה הסוכן בארנס. כאשר הם בורחים מהיחידה, שניהם לומדים שיש עוד רובוטריקים בכדור הארץ, ויש עוד רובוטים אחרים לא ידידותיים במיוחד.

החוויה שלי מהסרט הזה :

היה לי נחמד לצפות בסרט הזה וגם היו שמה קטעים מצחיקים וגם הדמויות העלו לי זכרות מהסרטים של הישנים של הרובוטריקים (Transformers g1 ). לסיכום היה לי כיף לצפות בסרט הזה אך אני אתן לכם הקוראים לצפות בסרט הזה ואתם תחליטו עם הוא טוב או פחות טוב או לא טוב בכלל, ההחלטה שלכם בלבד.

הנה הטריילר של הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



הדמויות בסרט ( אתם רואים את ההבדלים ) :

Image result for Bumblebee

Image result for transformers g1 bumblebee

Image result for bumblebee movie optimus prime

Image result for transformers g1 optimus prime

Image result for bumblebee movie shockwave

Image result for transformers g1 shockwave

Image result for bumblebee movie starscream

Image result for transformers g1 starscream

Image result for bumblebee movie soundwave

Image result for transformers g1 soundwave

Image result for bumblebee movie wheeljack

Related image

Image result for bumblebee movie arcee

Related image

4 תגובות:

  1. אני אשמח שתגיבו לכתבה הזו

    השבמחק
  2. אולי אני אראה את הסרט

    השבמחק
  3. אני כבר ראיתי את הסרט הזה ואני ממליצה עליו מאוד למי שחובב רובוטריקים מי שראה את הסרטים של מייקל ביי זה יותר טוב מהסרטים שלו זה מאוד יפה הסרט הזה יותר טוב כמעט מהסדרה המצוירת

    השבמחק