יום שני, 11 במרץ 2019

בדיחות לחג פורים \ מאת סאם קטז


Image result for ‫חג פורים שמח‬‎

למרות שיש עוד קצת זמן לחג פורים, בכל זאת אני רוצה לפרסם בדיחות מצחיקות ונחמדות לכבוד חג פורים ובינתיים שיהיה לכם חג שמח ושקט והנה הקדמה קצרה על החג : חג פּוּרִים הוא אחד מחגי ישראל שנחוג בי"ד באדר ( "פורים דפרזים" ) או בט"ו באדר ( בירושלים וביתר הערים המוקפות חומה מימות יהושע בן נון; "פורים דמוקפים" או "שושן פורים" ). החג נקבע כיום הודאה לה' על הצלת היהודים באימפריה הפרסית מרצח עם שזמם לבצע בהם המן, המשנה למלך אחשוורוש.


הנה תמונות מצחיקות :


Image may contain: 2 people, people standing and text

Image may contain: one or more people and text

No photo description available.

Image may contain: text

Image may contain: ‎text that says '‎את שואלת אישה מסיבת לי יש בעלה : מחפשת ואני פורים מפחידה תחפושת מציע? אתה מה בלי תלכי לה אמר איפור‎'‎

Image may contain: one or more people, meme and text

Image may contain: ‎text that says '‎Status_israel באינסטגרם לבדיחות הגדולה הישראלית הקהילה בפורים כיף הכי החלק ספר לבית פיג'מה עם לבוא הוא @Status_israel חברים ותייגו עקבו‎'‎



הנה שני סרטונים נחמדים לצפייה + אני פרסמתי כתבה על חג פורים ואתם מוזמנים לקרוא ולהגיב לה :



תגובה 1:

  1. אני אשמח שאתם\אתן תגיבו בזמן הפנוי שלכם\שלכן + אני אשמח שתראו את הבדיחות האלו לחברים\חברות שלכם\שלכן. חג פורים שמח

    השבמחק