יום חמישי, 30 במאי 2019

שינויים לשנה הבאה בנווה / מאת עידו ורז

השבוע אני (עידו) ורז החלטנו לקיים את המסורת השנתית בפעם השלישית ודיברנו עם יעל וירוב, מנהלת חטיבת נווה על השינויים שיהיו בכיתות נווה בשנה הבאה.




בכיתה ז'1 של השנה הבאה המחנכת תהיה ענבל והכיתה תהיה במבנה שהייתה בו כיתה ח' של שני. לא ידוע עוד על שאר הצוות.

בכיתה ח'1 המחנכות יהיו גרסיאלה ומיטל והסייעת תהיה לילך.
הכיתה נשארת באותו מבנה.

בכיתה ט'1 המחנכת תהיה שני והסייעת תהיה זיווה.
הכיתה עוברת לבניין ט'-י' והיא תהיה בקומה העליונה.

בכיתה י'1 המחנכים יהיו אסף ומאיה.
הכיתה נשארת באותו  מקום בבניין ט'-י' בקומה התחתונה.

בכיתה י"א5 המחנכת תהיה גילי והסייעת תהיה פנינה.
הכיתה עוברת לבניין י"א-י"ב והיא תהיה איפה שנמצאת כרגע כיתה י"א
של טל אהרוני.

בכיתה י"ב5 המחנכות יהיו טל ונויה.
הכיתה נשארת בבניין י"א-י"ב אבל היא עוברת לצד השני של הבניין.



במכינה המחנכות יהיו מעיין, עטרת וטל מאור שמחליפה את קלי.




חלק מתלמידי י"ב 5 של אסף מצטרפים למכינת מצפן וחלק מחניכי מכינת מצפן עוזבים את הבית ספר.




מצטרפת מטפלת באומנות חדשה
ומצטרף קלינאי תקשורת חדש.


לא ידוע עוד על הרכבי הכיתות של ח', ט', י' והמכינה.






אם יהיו עוד שינויים אני או רז נפרסם בהמשך.



בהצלחה לכולם בשנה הבאה. 

10 תגובות:

  1. שיהיה לכם בהצלחה בשנה הבאה

    השבמחק
  2. תודה סאם בהצלחה גם לך

    השבמחק
  3. אני ממש מחכה לשנה הבאה

    השבמחק
  4. תודה לכם. עשיתם גם לי סדר בראש:)

    השבמחק
  5. תודה לכם! עשיתם גם לי סדר בראש:)

    השבמחק
  6. תודה לכם! עשיתם גם לי סדר בראש:)

    השבמחק
  7. תודה עשיתם גם לי סדר בראש! סיגל

    השבמחק
  8. ששנה הבאה תהיה פוריה לכל נווה

    השבמחק
  9. ענבל, איזה כיף לי שאת תהיי המורה של כיתה ז' בשנה הבאה! ויש הכיתה נשארת באותו מבנה...

    השבמחק
  10. שמחתי מאוד למצוא את Dr.Oduduwa כישוף איהוב איש קסם איש קשר בדוא"ל (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) העתקתי ממדור התגובות בבלוג המקוון, אני שולח לו הודעת דואר כדי לעזור לי במנת אהבה קסומה להחזיר את אהבתי לשעבר בחזרה בבית, עקבתי בקפדנות אחר כל הוראות ההנחיות של ד"ר אודודואה בקפידה אחר תפילות שלב אחר שלב ושל שחרור שעשיתי לבדי בביתי עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי שיחת טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת ומזועזעת מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מייד מבצע תפילות איות אהבה שלי הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני חיים שנינו מאושרים באהבה יותר מתמיד. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
    אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר את יחסי האהבה האבודים או כישוף האהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    השבמחק