יום שישי, 7 ביוני 2019

צעצוע של סיפור 4 ( באנגלית: Toy Story 4 ) \ מאת סאם קטז


Image result for toy story 4 poster

שלום לכם קוראים וקוראות נכבדים ונכבדות, לכבוד סיום שנת הלימודים אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הסרט צעצוע של סיפור 4 שהוא סרט  אנימציית מחשב של אולפני פיקסאר. הסרט עתיד לצאת לאקרנים בשנת 2019, ויהיה הרביעי בסדרת סרטי "צעצוע של סיפור". ביולי 2017 פורסם שג'וש קולי יביים את הסרט ולא ג'ון לאסיטר, שביים את שני הסרטים הראשונים בסדרה. הסרט הוכרז רשמית על ידי מנכ"ל דיסני בוב איגר במהלך מפגש עם משקיעים בסוף שנת 2014.

אני באופן אישי כמובן וברור אני אלך לצפות בסרט הזה כי אני צפיתי בסרטי צעצוע של סיפור מהסרט הראשון ועד לשלישי + אם יש לכם משפחה או אחים קטנים, אני ממליץ לכם לצפות הסרט ולאלו שלא צפו ורוצים לצפות אני מציע לכם שתצפו בסרט הראשון עד לשלישי. בינתיים שיהיה לכם טוב וקריאה נעימה


עלילת הסרט :

הסרט מתרחש כמה שנים לאחר סיום הסרט הקודם ( צעצוע של סיפור 3 ), בו אנדי נתן את כל הצעצועים שלו לבוני. וודי, באז וכל החבורה נהנו ובילו עם בוני. אולם הם נתקלים בבעיה כאשר בוני יצרה צעצוע חדש משיעור המלאכה, בשם פורקי ( בעברית: מזלגוני ). פורקי מסרב להאמין שהוא צעצוע, ואילו הצעצועים האחרים מנסים לגרום לו להבין איך להיות צעצוע. כאשר בוני ומשפחתה יוצאים להרפתקה בכביש, פורקי ברח ווודי רץ להציל אותו, דבר אשר גרם להם להתפצל מהחבורה ליד עיר קטנה. כאשר באז והחבורה מנסים למצוא את וודי, וודי נכנס לחנות עתיקות ופוגש את חברתו הוותיקה בו-פיפ יחד עם עוד צעצועים אבודים, והיא מראה לו מחדש איך זה להיות באמת צעצוע.

יציאה לאקרנים + השקה :

הסרט אמור היה לצאת לאקרנים ב-16 ביוני 2017, אך ב-8 באוקטובר 2015 הוחלט לדחות את תאריך ההפצה ל-15 ביוני 2018, ולשבץ בתאריך המקורי את מכוניות 3. ב-26 באוקטובר 2016 נדחה תאריך ההפצה של הסרט פעם נוספת, ל-21 ביוני 2019, והתאריך הקודם ניתן לסרט משפחת סופר-על 2 שהיה בשלבי הפקה מתקדמים יותר.

הטריילר הראשון הופץ ב-12 בנובמבר 2018 והציג לראשונה את דמותו של "פורקי" בדיבובו של טוני הייל , טריילר נוסף שהופץ הציג שתי דמויות נוספות חדשות בשם דאקי ובאני.

הקרנת בכורה של הסרט :

בישראל – 20 ביוני 2019
בארה"ב -21 ביוני 2019

הנה הטריילר של הסרט וצפייה נעימה : 

3 תגובות: