יום ראשון, 18 בינואר 2015

ישיבת מועצת תלמידים 15 בינואר

שלום לכם. אם עדיין שכחתם, אני הדובר של מועצת התלמידים של כיתות נווה, ולכן אני אביא בכל שבוע את הנושאים אשר דיברנו עליהם ביום חמישי האחרון.

והפעם (אני מצטער, אבל אלה הם אותם נושאים משבוע שעבר...):

1. נושא המושבים באולם הקימרון.

2. פעילות מיוחדת שאנחנו מתכננים ליום חמישי הקרוב (22 בינואר).


כזכור, בישיבה הקודמת אשר התקיימה ב-8 בינואר, עסקנו בנושא המיקום של כיתות "נווה" באולם הקימרון, ודרך אגב זכינו לדי הרבה תגובות בנושא. לחלק היה אכפת, לשאר דווקא לא ממש. בקיצור, החלטנו לפנות ללאורה זינגר, הרכזת החברתית של בית החינוך, באמצעות שליחת מכתב רשמי בנושא ישירות אליה. (ברגע שיתאפשר, אחשוף כאן את המכתב שכתבנו ללאורה).

בנוסף, סגרנו את הקצוות הקטנים בקשר לפעילות המיוחדת שתתקיים, כאמור, ב-22 בינואר, הלא זהו יום סיום מחצית א' של שנת הלימודים. ובכן, אמורות להתקיים ארוחה משותפת (לפי המסורת בפעילויות משותפות של "נווה") וגם מספר פעילויות שחברי המועצה יהיו אחראים עליהן, כגון: חיי שרה, כדורגל, הוקי רצפה, פינג פונג ועוד...

אז תזכרו! ביום חמישי הקרוב, מועצת התלמידים של כיתות "נווה" תקיים פעילות מיוחדת לכבוד סיום המחצית הראשונה של שנת הלימודים תשע"ה! כל שאר הפרטים ביום חמישי...

בשבוע הבא אכתוב על הפעילות ועל מסקנותיה.

להתראות ושבוע טוב





תגובה 1:

  1. כל הכבוד! יום חמישי נשמע יום כיף, וממש גרמת לי להצטער שאני לא אהיה. תהנו, ושיהיה לכם סוף מחצית נעימה!
    הלל

    השבמחק