יום שבת, 28 בפברואר 2015

מדור הספורט: טורניר כדורגל ע"ש ארז אשכנזי ז"ל, קיבוץ מסילות, 26/1/15

מאת חן בונן

אז זה היה יום חמישי. רק יום לפני שיחקנו כדורגל. כל מי שבכדורגל (כולל טל חנוכה וארד טיבי), עלינו לאוטובוס הלבן עליו כתוב "גלגלי בית שאן". כולנו נסענו לכיוון קיבוץ מסילות, לדשא הרטוב במעט, למגרש המוזנח יחסית, עם שלטים של אליפות אירופה עד גיל 21 של שנת 2013 בישראל, ושלט אחד אדום בו כתוב "הפועל 'כתר ת"א' - טורניר כדורגל ע"ש ארז אשכנזי ז"ל" לצד הסמליל (לוגו) הישן של הפועל "כתר" תל אביב.

למזלנו הגדול, בניגוד מוחלט לטורנירים שהשתתפנו בהם בעבר, בית ספר "גולני" לא השתתף בטורניר. לידיעת מי שלא מבין בכדורגל (או לא חווה כדורגל בזמן האחרון), "גולני" היו הכי טובים מבין שאר הקבוצות שהשתתפו, כולל אותנו. לעומת זאת, עדיין נתקלנו בשתי קבוצות טובות לא פחות, "כרמים בעמק" מעפולה ו"אולפנת גלעד" מקיבוץ חמדיה. בסופו של דבר, לא שיחקנו מול האולפנה.

אבל רגע לפני ששיחקנו בכלל מול "כרמים", יהונתן ניל"י, המאמן שלנו, חילק אותנו לשתי קבוצות נפרדות, כך שעל פי המשחק של הקבוצות יעזור לו לקבוע את ההרכב מול "כרמים". המשחק הסתיים בתוצאה מטורפת 8-5 (לא חשוב מי שיחק איפה).

בקיצור, שיחקנו מול "כרמים" עם ההרכב שיהונתן קבע, והפסדנו בתוצאה די מכובדת: 3-1 ל"כרמים". מי שכבש את שער הניחומים היה טל חנוכה, ללא ספק מבין הטובים שיש אצלנו.

אבל, וזה אָבל גדול מאוד, ינון אשכנזי, חברים מהשייטת ומעל לכל שחקני עבר של נבחרת ישראל שייצגו את נבחרת ההתאחדות, התרשמו דווקא מאריאל סיגל. נערה צעירה בכיתה ח', פעם ראשונה בטורניר, משחקת כשוערת. על אף שספגה לא מעט שערים, אין ספק שהיא הוכיחה את עצמה כשוערת אמיתית. עובדה, ז'אן טלסניקוב ואלון חזן (שחקני עבר בנבחרת ישראל שגם שיחקו מול השייטת) סיפרו שהם התרשמו מאריאל, ואפילו ז'אן הציע לה לעסוק בכדורגל נשים. רעיון טוב, לא?

כמו תמיד, שיחקנו מול השייטת, רק שהפעם יהונתן הטיל את הרכבת ההרכב על דרור קורן, שחילק את הקבוצות על פי כיתות (אחד מכל כיתה, למעט "תפוז" שהיו ארבעה). בקיצור, במקום שכולנו נשחק מול כל השייטת, שיחקנו עם השייטת. משחק מעורב ליתר דיוק. חברי השייטת שיתפו פעולה במשחק והפכו אותו לסוג של משחק הדדי. אני כבר לא זוכר את התוצאה, אבל למי אכפת? המשחק היה מעולה.

בסיום, היה טקס, כל הקבוצות ששיחקו קיבלו לא רק גביע, אלא גם משהו כזה של ההתאחדות (אני לא זוכר, תעזרו לי בתגובות). ברגע שאריאל קמה והגיעה לקחת את הגביע, ינון הדגיש במיקרופון: "השוערת המצטיינת בטורניר". כולם קיבלו גם משלוח מנות מיוחד לכבוד פורים הקרב ובא, וכמו תמיד גם טרופית מתוקה. בקיצור, היה טורניר נהדר, למרות הקשיים ולמרות כל הסיכויים.
נתראה בטורניר הבא!       

11 תגובות:

  1. גם אני השתתפתי בטורניר כדורגל

    השבמחק
  2. אני מאוד נהנתי בטורניר אלמוג מכיתת גפן

    השבמחק
  3. חן! ממש נהנתי מהמאמר שלך במיוחד בקטעים שבהם התייחסת לאנשים מסוימים (כמו טל חנוכה ואריאל). רק צריך לציין שהיו חמישה תפוזים, ולא ארבעה (אביתר, ארקדי, ליאל, נסי, ואתה). באמת הייתה נציגות מכובדת של הכיתה הכתומה.
    הלל

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון. פשוט שכחתי בגלל העובדה שאביתר הוא תלמיד שנה ראשונה, אז... תודה על התיקון.

      מחק
  4. חן יקר
    היה לי ממש כיף לקרוא את הכתבה שלך.
    הניסוח הבהיר מעודד להמשיך ולקרוא במהירות את הכתבה עד סופה. - כתיבה של עיתונאי מיומן!
    כמה שמחתי שנהניתם מהאווירה החמה ומהמשחק עצמו והניצחון היה עניין שולי למדי.
    המשיכו לשחק בשיתוף פעולה ובהנאה תוך פרגון הדדי.
    יעל דגן

    השבמחק
  5. חן, יופי של סיכום של טורניר הכדורגל ביום חמישי, והמשחק שלנו עם השייטת בקבוצות המעורבות נגמר 4-4. גדעון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התוספת שלך גדעון, בלעדיך לא הייתי זוכר כמה-כמה הסתיים מול השייטת.

      מחק
  6. איזו כתבה מעניינית וכיפית.
    הראתם רוח ספורטיבית והישגים נאים. כל הכבוד!!!

    השבמחק
  7. נהנתי מהטורניר אוראל כיתת גפן

    השבמחק
  8. זה מקסים לראות שאתה כל כך מפרגן לאחרים!!

    השבמחק
  9. חן, מאוד שמחנו לקרוא את הכתבה המפורטת שלך על טורניר הכדורגל. שמחנו לקרוא שאריאל מכיתתנו הייתה השחקנית המצטיינת של הקבוצה וזכתה לשבחים גדולים (ארז! ארז!! ארז!!!). מכרמל ושני

    השבמחק