יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

הצלצול

השבוע יהיה יום שישי ה-13, לכן אני עושה לכם כתבה על אחד הסרטים האהובים עלי - הצלצול, בטח רבים מכם חושבים שצלצול מפחיד הוא זה שמגיע לפני שיעור מתמטיקה, אבל אם תראו את הסרט הזה - תחשבו אחרת

הסרט מדבר על רוח רפאים של אישה בשם סמארה מורגן, שהייתה ילדה שטבעה בבאר, מופצת עליה קלטת וידאו ובה מצולמים דברים אקראיים בשחור לבן, כל מי שצופה בקלטת מקבל צלצול טלפון (אני עדיין לא יודע מה קורה אם מישהו שאין לו טלפון צופה בזה), בטלפון היא אומרת לו "נשארו לך 7 ימים לחיות", ואם הוא לא מראה למישהו אחר עותק של הקלטת הקלטת בתוך שבוע, סמארה יוצאת מהטלוויזיה והורגת אותו (הקלטת עובדת כמו וירוס שמשכפל את עצמו כדי לשרוד), הסרט הראשון מתמקד יותר בקלטת עצמה ובאנשים שצופים בה, ואילו "הצלצול 2" מספר את הסיפור של סמארה, שאני לא אספר כאן כי הוא יכול להרוס לכם את הסרט.




באחד באפריל הקרוב (אני מקווה שזה אמיתי ולא מתיחה), אמור לצאת הצלצול 3D, שיקרא גם "צלצולים", אני מניח שסמארה מצטרך להתעדכן לזמנים המודרניים, למשל היא תצטרך להמיר את קלטת הוידאו שלה ל-DVD אם היא רוצה שימשיכו לצפות בה, ואולי גם להוריד כמה קילוגרמים כדי שהיא תוכל לצאת מטלוויזיות LCD (עד עכשיו היא יצאה רק מטלוויזיות ישנות כאלה), מה שבטוח, הוא בטח יהיה הרבה יותר מפחיד (זה בתלת מימד, זה בטח ירגיש כאילו היא באמת יוצאת מהמסך אליי) אני מאוד אהבתי את הסרט הזה, מה אתם חושבים על הרעיון של הסרט? אני ראיתי אותו במחשב, היה לכם אומץ לראות אותו בקלטת וידאו?

4 תגובות:

  1. כתבה טובה יהונתן. אני עדיין לא ראיתי את "רינגו" אבל יכול להיות שהייתי רואה את זה בקלטת בחושך.

    גדעון.

    השבמחק
  2. אני רוצה לראות מחר בחושך ולבד ,זה נשמע סרט מעניין .
    הכתבה הייתה מצוינת ומזל(שלי) שלא עשית ספוילר (:

    השבמחק
  3. הקטע הזה לא מפחיד אותי אבל הסרט עצמו נשמע מפחיד. כתבת את זה טוב

    השבמחק
  4. כתבת יפה יהונתן!! כמעט משכנע לראות.. אבל אפילו את הטריילר לא שרדתי... :) נחמד גם הקשר לתאריך!

    השבמחק