יום חמישי, 10 במרץ 2016

פארק היורה 3 ( באנגלית : Jurassic Park III ) \ מאת סאם קטז

Related image

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, היום אני רוצה לשתף אתכם בסרט שאני צפיתי בו בנעורי והוא נקרא פארק היורה שלוש שהוא סרט מפלצות מדע בדיוני, הרפתקאות ופעולה אמריקאי, הסרט השלישי בטרילוגיית סרטי פארק היורה . זהו אחד משני הסרטים בטרילוגיה שלא בוימו על ידי סטיבן שפילברג ושלא התבססו על אחד מספריו של מקייל קרייטון. והסרט היה לשובר קופות כאשר הצליח בזמנו להכניס שלוש מאות שישים ושמונה מיליון דולר, ואני באופן אישי לא אהבתי את ההתחלה והסוף של הסרט חוץ מקטע אחד בלבד בתוך הסרט אני כן אהבתי שבו רואים טירנוזאורוס רקס נלחם בספינוזאורוס שכמובן הספינוזאורוס מנצח בזה שהוא שובר לטירנוזאורוס רקס את הצוואר שלו ואני ממליץ לכם לצפות בסרט הזה ( מי שרוצה ) ושתהיה לכם קריאה נעימה וחג פורים שמח וטעים .


תקציר העלילה :

שמונה שנים אחרי המסע הראשון שלו לפארק היורה, בגלל האסון הקודם והמצב הכלכלי והפוליטי, ד"ר אלן גרנט מתקשה לגייס כספים למחקרו החדש על אינטליגנציית הדינוזאורים. ולכן כשההרפתקן העשיר פול קירבי, ואשתו היפהפייה אמנדה מציעים לד"ר גרנט תרומה נאה למחקרו החדש, אם יצטרף אליהם למסע אווירי מעל האי איסלה סורנה, אי נוסף בבעלות אינג'ן, הסמוך לאי נובלר, אין לו ברירה אלא להסכים, למרות שהאי היה במשך השנים חוות הרבעה קדמונית לדינוזאורים, ואטרקציה להרפתקנים הרוצים לראות אותם.

מלווה בידי בן חסותו, ד"ר גרנט חש כי משהו אינו כשורה כשהטייס מתחיל בהכנות לנחיתה ממשית על האי איסלה סורנה. ובזמן שד"ר גרנט הזועם מוחה בפני בני הזוג קירבי על הסכנות, מופיע ספינוזאורוס איג'יפטיקוס מול המטוס, ומכריח אותו לנחות נחיתת אונס על צמרות העצים.

כשהוא שוב נטוש על אי המאוכלס בדינוזאורים ששוכפלו גנטית, מגלה ד"ר גרנט את הסיבה האמיתית מאחורי הזמנת בני הזוג קירבי. מלכתחילה הטיול שלהם לא תוכנן להיות אווירי, אלא מסע חילוץ והצלה. בני הזוג קירבי הם למעשה גרושים, שחברו יחד על מנת למצוא את בנם בן השתי מעשרה, אריק, שנעלם בזמן שטייל עם בן-זוגה של אמנדה. כשהם מכירים את סיפורו של ד"ר גרנט, הרכיבו השניים את המזימה, בתקווה שמורה דרך שמכיר את האי, יעזור להם להציל את בנם. אך הם לא לקחו בחשבון שמסעו הקודם של ד"ר גרנט היה אל אי אחר לגמרי, וכי הוא אינו מכיר את האי איסלה סורנה, עליו הם נחתו.




הנה הקטע שאני אהבתי מתוך + הסרטון שני מאת Nostalgia Critic ששם הוא נותן ביקורת על הסרט ותאמינו לי אתם תקרעו מצחוק כי הוא מעביר את הביקורת שלו בצורה טובה ומצחיקה :


4 תגובות:

  1. יופי סאם. עכשיו רק נשאר לך עוד פארק היורה האחרון. אי אפשר שלא לאהוב את ה-Nostalgia Critic.

    השבמחק
  2. אני אוהב את סרט יקיר משה שם טוב מלך

    השבמחק
  3. תודה לכם גדעון ויקיר, חבר'ה תגיבו לכתבה שלי

    השבמחק
  4. אתה כותב, סאם, שלא אהבת את ההתחלה ואת הסוף של הסרט. אז אולי כדאי לראות רק את הקטע שכן אהבת?

    השבמחק