יום שישי, 11 במרץ 2016

דבר המערכת להשבוע

שלום לכולכם. וואו ממזמן לא עשיתי את דבר המערכת, טעות שלי. עכשיו זה אמור להיות קצר אז תסלחו לי.


נתחיל עם סיכום הסקר של השבוע: היו 14 מצביעים ובואו נראה את התוצאות:
שאלת הסקר הייתה "האם אתם יוצאים של השכבות המשלבות שלכם?".
תוצאות:
1) ברור! מיד קושר את עצמי לאוטובוס! קיבל 8 קולות (יופי יש לכם חוש הומור. עברתם את המבחן הראשון...).

עכשיו כל שאר התשובות קיבלו 2 קולות אז זה די מגוון. התשובות הללו היו: "יוצא אבל כמה ימים איתם זה קצת ארוך מדי", "לא בטוח שיוצא, שימו אותי בסימן שאלה" וכמובן הכי חשוב "יוצא רק לטיול נווה! לא מוכן לנסוע עם השילוב!".

בנוסף דבר חשוב, יונתן רוף עובר לעשות כתבות במדור הבישול שחלם בקברו כבר כמה חודשים.

דבר נוסף חשבנו קצת ועדיין לא הגענו להחלטה.

עכשיו, למי שראה את הכתבה של יהונתן ולירון, זה היה אמור להיות בעד ונגד סמארטפון ולכן יש יותר דברים למחשבה שאפשר להגיד כנגד זה. הם הפכו את זה לבעד ונגד טכנולוגיה מודרנית בכללי, שלזה אני לא מתנגד! זה הכל התחיל מזה שכל העניין היה בשביל לשכנע אותי לעבור לאייפון או גלקסי מזו****** ועכשיו אין לי סיכוי לנצח! זה לא הוגן!

טוב, עד פה דבר המערכת להשבוע. תקראו את הכתבה של סאם על פארק היורה 3 ותראו את הניסיון הכושל שלי לנצח את הטענות של יהונתן ולירון (ואפילו של ירין שהוא רשם בתגובה) כנגד הטכנולוגיה המודרנית.

ביי ביי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה