יום ראשון, 6 במרץ 2016

soul eater (אוכל הנשמות) / מאת יונתן רוף

שלום לכל קוראי הפאזל היום אני יכתוב על סדרה בשם SOUL EATER 

בואו נתחיל

SOUL EATER היא סדרת אנימה המבוססת על מאנגה באותו השם.
הסדרה היא סדרה בעל סגנון ציור ייחודי ולא כמו כל סדרות האנימה האחרות.
יש בסדרה אנשים מיוחדים שיכולים להפוך לכלי נשק (כן לכלי נשק!) כמו למשל רובים חרבות וחרמשים.
הדמויות הראשיות:
סול אוונס
מאקה אלברן

הדמות האהובה עליי: 

אקסקליבר:


אני יודע שזו הייתה כתבה קצרה אבל אני לא ידעתי מה עוד לכתוב...
מצטער...
פשוט תראו את הסדרה!

4 תגובות:

  1. ממש כתבת מעט מדי. אפילו לא כתבת כלום על העלילה. חשוב מאוד להגיד גם שהאנימה נעשה ע"י סטודיו Bones שעשה גם את אלכימאי המתכת 2003 ואלכימאי המתכת: אחווה (וגם מוציא את Boku no Hero Academia באפריל). דבר זה הוא פרט חשוב בגלל שכמו עם אלכימאי המתכת 2003, Bones עשו שינוי עצום בחצי השני או השליש האחרון של הסדרה מבחינת עלילה וזה מפסיד חלקים אדירים מהמנגה. דוגמה לכך זה המוות של מדוזה והקרב האחרון של קיד כמלאך המוות החדש, בלאק סטאר כאל מלחמה ומאקה עם הדם השחור נגד אשורה. חשוב מאוד לציין.

    השבמחק
  2. אני לא מסכימה עם גדעון. בעיני העיקר שאתה כותב ואין מעט מידי... לאט לאט תתרגל ויהיו לך עוד רעיונות אבל בינתיים כיף שאתה מביא כל מיני סדרות. חוץ מהעלילה, אולי גם על הדמות שאתה אוהב אתה יכול לפרט למה אתה אוהב אותה, ולאיזה כלי נשק היא הופכת להיות.

    השבמחק
  3. הסדרה טובה ומעניינת עם הרבה תוכן ובתור אחד שראה את כל הסדרה אני ממליץ לכם לראות אותה אולם היא קצת ארוכה אבל היא לא מאכזבת בנושאים כמו :תוכן ועלילה . בנוסף להכל גם הקרבות לא משעממים ומלאי אקשן

    השבמחק
  4. הסדרה נשמעת מאוד מעניינת וטובה

    השבמחק