יום חמישי, 11 במאי 2017

מכוניות/ מאת יקיר משה שם טוב

  Image result for cars wallpaper

שלום, רציתי לספר לכם הקוראים על הקבוצה שלי בפייסבוק.


מה קורה אנשים, אני רוצה לשתף אתכם בכתבה שלי שאני אוהב. יש לי קבוצה מיוחדת בפייסבוק שכולם מוזמנים להיכנס אליה ולעשות לייקים. לקבוצה קוראים "מכוניות".




בקבוצה יש הרבה תמונות של  מכוניות, בעיקר יפות ומהירות. אני אוסף את התמונות מהאינטרנט. אני ממליץ לחבר'ה היותר צעירים להיכנס ולאהוב את האהבה הזאת למכוניות.

אני מאוד אוהב מכוניות בגלל שהן יפות, מהירות ומבריקות.

רציתי להראות לכם מספר מכוניות שהורדתי מהקבוצה:







5 תגובות:

  1. כתבה נחמדה, מחכה לכתבה הבאה

    השבמחק
  2. תודה יקיר ששיתפת אותנו באהבה שלך למכוניות!

    השבמחק
  3. כתבה נחמדה יקיר. לי אין פייסבוק אבל אני מציע שתלמד קצת על מכוניות מהמבט המכני, שם המומחים מדברים לרוב על כוח סוס, הזמן שלוקח להגיע מ-0 ל-100 קמ"ש, אתה יודע דברים כאלה.
    בכל מקרה אני ממש שמח שפנית אלינו כי צית לשתף במשהו שחשוב לך.

    השבמחק