יום שני, 11 בדצמבר 2017

היירספריי/ מאת הראל גלמן


הלכתי לראות לפני כחודש את המחזמר החדש "היירספריי", חיכיתי לראות אותו כבר מאוקטובר, אבל זה היה שווה את ההמתנה, תאמינו לי!

המחזמר המצליח מברודווי שעלה בשנת 2002 קטף 8 פרסי טוני, שהפך לסרט מוזיקלי מצליח משנת 2007, עם ג'ון טרבולטה ומישל פייפר, מבוסס על הסרט של ג'ון ווטרס, "ספריי" הוא נקרא בארץ.

הסיפור עוקב אחרי טרייסי טורנבלד, שכל חלומה הוא לרקוד בתוכנית הטלוויזיה "קורני קולינס", אבל בדרך, המפיקה האכזרית וולמה ובתה אמבר, מנסות להכשיל אותה, אבל ביחד עם חבריה, לינק וסיוויד, וחברתה הטובה פני, מצליחים להתגבר על הקשיים.

ומה נאמר על המחזמר?, לא כל מה שנאמר לפניי, המחזמר מלא אופטימיות ושמחה בכל שנייה בו, מסצנת הפתיחה "יום טוב לך, בולטימור" ועד סצנת הסיום של "לא נפסיק לרקוד", המחזמר מלא בנצנצים ובאושר שרק שנות השישים יכולות לתת לך.

במחזמר מככבים שורת כוכבים: עידן אלתרמן, טלי אורן, איציק כהן, לצד שחקנים יחסית לא מוכרים כגון: עידו רוזנברג, משי קלינשטיין, מתן און ימי ועתליה פירס.

אבל מעל כולם נמצאת רוני מרחבי, שמככבת בתפקיד טרייסי, היא כובשת את הבמה וגורמת לכל האולם להתאהב בה.

בקיצור, מה עוד ניתן להגיד פה שלא נאמר, אני מאוד ממליץ לכם לראות אותו, ואם אין לכם את האפשרות, לפחות תראו את הסרט, הוא נותן כמעט את אותה ההרגשה.

 

3 תגובות:

  1. כתבה נחמדה, אני מחכה לכתבה הבאה

    השבמחק
  2. הראל
    ניסחת המלצה מצוינת על המחזמר.ממש עושה חשק לראות את המחזמר או לחלופין הסרט.
    המשך לכתוב כתבות שכיף לקרוא אותן
    יעל דגן

    השבמחק
  3. הראל, הכתבה בהחלט עושה חשק לראות את המחזמר... כתבת מקסים!
    הדר

    השבמחק