יום שבת, 9 בדצמבר 2017

טיול שנתי שכבת י'א מאת רז

שלום היום אני אספר לכם על הטיול שהיה לי ולליאור וליאיר עם השילוב לפני שבוע.
ביום הראשון טיילנו באזור ערד והיה קצת צחוקים ביום הראשון בשבילי. אני לא יודע אם לליאור וליאיר היה מצחיק. ולמדריך קראו בן והוא עשה לנו כל מיני פעילות ואחרי הטיול ביום הזה ישנו באוהלים משותפים .

וביום השני גם באזור ערד טיילנו וגם היו עוד כל מיני פעילויות היכרות ואחרי הטיול ביום השני חזרנו לאוהלים איפה שישנו ביום הראשון ואני אספר שגם בלילה עשו כל מיני רעשים עם מוזיקה אבל בסוף הצלחנו לישון וגם ביום הראשון הרעישו לכולם וכיבוי אורות היה בשעה 22:00.

וביום השלישי עשינו טיול רק עם הכיתה שלנו באזור ירושלים. בהתחלה היינו במנהרת הזמן זה איזה סרט של 20 דקות ואחרי זה הלכנו למוזיאון המדע ושם הסתובבנו וראינו כל מיני דברים מגניבים ואחרי זה הלכנו לאכול צהריים ואז הלכנו לאכסניה בירושלים ושם פגשנו את השילוב ובאכסניה יש חדרים עם 5 אנשים אז בחדר שלנו ישנו אני,ליאור,יאיר ושניים מהשילוב שקוראים להם עילאי ואופק ובלילה היה כיף כי היה שם טלוויזיה ויאיר ראה כדורגל והיה שם חדר אוכל ושם אכלנו ארוחת ערב.

וביום הרביעי טיילנו וראינו את הקבר של הרצל חוזה המדינה והיינו בעוד בתי קברות וגם את הקבר של יצחק רבין.
והיינו בכותל ואחרי זה עשינו פעילות סיכום עם כיתת השילוב ואחרי זה עלינו לאוטובוסים ונסענו לאכול צהריים.
ונפרדנו מהמדריך בן ואחרי זה נסענו לבית ספר ואז כולם חזרו הביתה וזה סיכום הטיול.

ועכשיו יהיו תמונות למטה :

1. לפי התמונות רואים שהיה לך כיף ואני גם מקנא בך כי אני לא יצאתי כי באותו אז טסתי לטורקיה ואחרי זה כשהייתי בכיתה י"ב לא נתנו לצאת...העיקר שהיה לך כיף

2. רז הכתבה מתארת יפה מאוד את החוויות שלך מהטיול השנתי של שכבת י"א. נהנתי מאוד לקרוא אותה ולשמוע עוד את דעתך על הטיול.

3. שמחה לשמוע שנהנית כי גם אני יצאתי לפני שנתיים ואני בדיוק כמוך נהניתי. תמר

4. סיגל זילברצויג9 בדצמבר 2017 בשעה 19:51

הי רז. כתבה מעניינת ומפורטת...תודה ששיתפת אותנו. נראה שהיה טיול מלא בחוויות מהנות! תמשיך לכתוב לפאזל כי אתה עושה את זה מצוין!

5. רז
    ניכר מהכתבה שנהניתם מאוד וחזרתם מלאי חוויות טובות.התמונות נהדרות והכתבה ממחישה עד כמה היה הטיול משמעותי עבורך. תודה ששיתפת.
    יעל דגן

6. רז,
    גם מדבר וגם עיר,כמה חוויות בארבעה ימים! מהכתיבה שלך ברור שנהנית מאוד. התמונות נהדרות! תודה ששיתפת:-) מיטל