יום שישי, 8 בדצמבר 2017

משחק ילדים (באנגלית: Child's Play) \ מאת סאם קטז


Child's play1.jpg

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה להגיש בפניכם כתבה על הסרט משחק ילדים שהוא  סרט אימה אמריקאי משנת 1988. הסרט בוים על ידי טום הולנד ונכתב על ידי דון מנסיני. בסרט מככבים כריס סרנדון ובראד דוריף, שהיו שניהם מועמדים בשנת 1975 לפרס אוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר ( ולא זכו ). הסרט יצא לאקרנים ב-9 בנובמבר 1988 וזכה להצלחה מתונה.

לפי מה שאני זוכר זה סרט אימה די טוב ולאילו שאוהבים לצפות בסרטי אימה אני ממליץ לכם לצפות בו ( אם אתם רוצים כמובן ) ובינתיים שתהיה לכם קריאה נעימה וחג חנוכה שמח וגם בהצלחה בדיאטה. 


העלילה :

בעוד נרדף על ידי מייק נוריס, צ'ארלס לי ריי, רוצח סדרתי הידוע בכינויו "החונק מחוף האגם", נורה ונפצע אנושות. לפני מותו, צ'ארלס תופס מחסה בתוך חנות צעצועים, מוצא קופסאות של בובות "בחורים טובים" ומשתמש בטקס וודו כדי להעביר את נשמתו לאחת הבובות. לאחר מכן מכה ברק את החנות והיא נשרפת עד היסוד.

מאוחר יותר באותו בוקר, אנדי בארקלי בן השש מספר לאמו האלמנה קארן בארקלי, כי הוא רוצה בובת בחורים טובים ליום הולדתו לאחר שצפה בפרסומת טלוויזיה. מאחר שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לשלם את המחיר המלא, קארן קונה בובה גנובה מרוכל ברחוב, זו הבובה אליה העביר צ'ארלס לי ריי את נשמתו.

באותו לילה, כשאנדי משחק עם הבובה (אשר הציג את עצמו כ"צ'אקי" באמצעות תכונה מדברת של הבובה), החברה של קארן, מגי פיטרסון, אשר שומרת על אנדי, נוזפת בו מכיוון שהדליק את חדשות הערב והניח את צ'אקי מול הטלוויזיה. כאשר אנדי מנסה לספר למגי כי הוא לא הניח את צ'אקי מול הטלוויזיה, היא לא מאמינה לו. מגי לאחר מכן מוכה בצורה אכזרית עם פטיש צעצוע ונופלת מחלון הדירה אל מותה. זהותו של הרוצח נשאר מעורפל. אנדי, כאשר נחקר, טוען כי צ'אקי הרג את מגי, אבל בכל זאת הוא מגן על החלטתו של צ'אקי באומרו כי צ'אקי אמר לו כי "מגי הייתה כלבה אמיתית" וכי היא "קיבלה את מה שמגיע לה".


הנה טריילר מתוך הסרט + זו הכתובת למי שרוצה לצפות בסרט המלא :



נ.ב, אתם מוזמנים לקרוא בויקיפדיה על העלילות שיצאו אחרי הסרט הראשון :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה