יום שלישי, 2 בינואר 2018

ביקורת-מז"ל טוב מאת: הראל גלמן

אמרתם שסרטי אימה לא יכולים להתחדש ? תחשבו שוב כי סרט האימה / קומדיה happy death day הגיע !


הסרט עוקב אחרי טרי, ילדת שמנת מפונקת שמתנהגת כמו כלבה אמתית, היא מתעוררת בדירה של אדם שקוראים לו קארטר, שאתו כנראה הייתה בלילה שעבר, היא יוצאת מהדירה והולכת לביתה, שם היא פוגשת באחותה, אחר כך היא פוגשת את השותפה שלה שמאחלת לה יום הולדת שמח, היא זורקת את הקאפקייק שהיא נתנה לה והולכת לתיכון, שם היא נמצאת למשך הלילה עד שמישהו במסכת תינוק מוצא אותה והורג אותה, אבל למרבה הפלא, במקום למות, טרי נמצאת באותה מיטה באותו יום.


אם העלילה מזכירה לכם סרט כלשהו, אז אתם צודקים, הוא שואב השראה מ"לקום אתמול בבוקר" ומ"הצעקה", הסרט ברובו מאוד קומי ומלא בשלל בדיחות, אבל שלא תטעו, לא מדובר בקומדיה לכל המשפחה, לא רק שהוא מלא רמזים מיניים, הוא גם מפחיד לרגעים, הלחץ הזה שהוא ימצא אותה והיא לא תקום לעולם למחר, זה מה שגורם לצופה להילחץ ולקוות בשבילה.

השחקנית שמשחקת את טרי יכולה גם להביס את הרוצח בשירה; זאת אחת מהשותפות של מיה בסרט "לה לה לנד" זוכה האוסקר, היא מפגינה כאן חוש קומי נהדר ונפלאה גם ברגעים הדרמטיים.

למרות שהסרט לא כזה מפחיד, הוא מפחיד, למי שיש לב חלש, לא מומלץ לצפות בסרט, אבל אם אתם חושבים שאתם אמיצים וראיתם את "זה" ואת "הצלצול" בלי להניד עפעף, רוצו לראות את הסרט!

הוא לא בקולנוע יותר, אבל הוא באינטרנט באיכות נהדרת! אני ממליץ לכם להיכנס לאתר "bmovies", אתם תמצאו אותו שם, הוא אמנם בלי כתוביות בעברית, אבל אני חושב שתסתדרו.  



5 תגובות:

  1. הראל, הכתבה מצויינת. מרתקת, כתובה היטב ומטובלת בהומור.אני לא חובבת סרטי אימה (הלב שלי חלש מדי), אבל מהכתבה שלך אני יכולה להבין למה הסרט מהנה את בעלי הלב החזק.

    השבמחק
  2. הראל, סרטי אימה הם ממש לא הז'אנר החביב עלי, אבל אני ממש אוהבת לקרוא את הכתבות שלך... אתה כותב מקסים, ומצליח ממש להביא את עצמך דרך הכתבה.
    כל הכבוד!

    השבמחק
  3. אני אהבתי את הכתבה למרות שאני לא ממש אוהב סרטי אימה

    השבמחק
  4. הראל
    ניסוח מעולה של המלצה. עלילת הסרט ברורה מאוד ואוהבי הז'אנר ישמחו בוודאי לצפות בסרט על סמך התאור שלך.אני לרוב לא צופה בסרטי אימה. אוהבת סרטי מתח מעודנים יותר.
    המשך לכתוב ולהמליץ אתה עושה זאת נהדר
    יעל דגן

    השבמחק