יום שלישי, 2 בינואר 2018

ביקורם של בי"ס שפרירים במסגרת נווה \ מאת סאם קטז

Image may contain: 1 person, playing a sport, basketball court, shoes and indoor

שלום לכם קוראים וקוראות יקרים ויקרות, אני רוצה לספר לכם שהיום  באו לבקר אותנו בי"ס שפרירים אשר הוזמנו לביקור במסגרת שלנו ואילו חבר'ה שהם לא אוטיסטים... אנחנו עשינו איתם הכרות ועשינו טיול קטן ככה נחמד לעמק שלנו וגם שיחקנו איתם באולם ספורט והיה לנו כיף. לי היה נחמד להיות איתם ולדבר איתם וזה מה שיש לי וענבל שלחה לי תמונות שאתם תראו בהמשך הכתבה בזה שתלחצו על "קרא עוד"

זה הכל התחיל ככה :

היום בשעה 10:00 הגיעו אלינו חבר'ה מבי"ס שפרירים והם לא אוטיסטים, בהתחלה ענבל הודיעה לנו שהם היו פקק תנועה בואדי ערה ובכל זאת הם הגיעו וקיבלנו אותם בקבלת פנים יפה וכמובן אנחנו הצגנו את עצמנו לפניהם ואחרי זה לקחנו אותם לחדר האוכל ושם אכלנו איתם ארוחת בוקר + דיברנו איתם, אני ואביתר דיברנו עם תלמיד אחד בשם שחר והיה לנו כיף לדבר איתו ואז ענבל המחנכת אמרה לנו שנצא לטיול נחמד בעמק בשביל להראות להם את המקום. אנחנו יצאנו וטיילנו ותוך זה אריק הוביל + היה קר ולי היה נעים כי אני אוהב חורף, אנחנו המשכנו עד שהגענו לכניסה של מעוז חיים איפה ששירי ויעל דגן גרות ומשם חזרנו לבית הספר והגענו לאולם ספורט ושם שיחקנו משחק עם כדורים והיה מאוד כיף לשחק איתם + תמר אמרה לי שאני שהייתי חייה במשחק מכוונה טובה כלומר היא החמיאה לי, ולקראת הסוף עשינו צילום קבוצתי איתם ומשם חזרנו למסגרת ואכלנו איתם ארוחת צהריים בחדר אוכל ואחר כך בשעה 13:00 הם עלו לאוטובוס שלהם וחזרו לשפרירים וכמובן לפני זה נשות הצוות שלנו עשו צילום קבוצתי עם נשות הצוות של שפרירים ואחרי הם עלו ונסעו לדרכם... וזהו כל מה שיש לי להגיד על מה שהיה היום.

לסיכום :

היה לי כיף מאוד לפגוש אותם במיוחד בקטע ששיחקנו איתם באולם ספורט ובעיני זה דבר טוב שהזמינו למסגרת שלנו אנשים שהם לא מקבוצת השווים שלנו כי ככה אנחנו נכיר עוד אנשים אחרים ונרחיב את המעגל שלנו, זו דעתי ואני אשמח לשמוע את הדעות שלכם בתגובות.

Image may contain: 7 people, people smiling, people sitting, table and indoor

Image may contain: 6 people, people smiling, people sitting, table and indoor

אני מתנצל אבל אילו התמונות שיש

1. אני גם אפרסם שתי כתבות ואילו הכתבות שלי :

1. המסע הישראלי של מכינת מצפן בתל אביב.
    2. יום השואה הבנילאומי שיצויין ב-27 בינואר.

2. סאם. כיף גדול לקרוא את מה שאתה כותב. גם בעיני הביקור היה מהנה מאוד. תודה על המהירות שבה סיכמת את הביקור

3. היה נחמד. תמר

4. יש לי שאלה אליך למה לא חושב שלא יקבלו אותך להיות אוטיסט זה נהדר אתה לא צריך לפחד מזה גם אני חושב שצריך להביא כתבות מהלב לא צריך לשתוק למערכת להגיד להם שאנחנו אוטיסטים אבל אני חושב שהיית צריך להרחיב על מה הם דיברו איתכם זה לא צריך רק להגיד משפט הפתיחה

5. למה אי אפשר להגדיל את התמונה זה בסך הכל כתבה מעניינת והרבה להסביר צריך

6. סאם
    נהנתי לקרוא את הכתבה. ניכר מהכתבה ומהתמונות שנהנתם מאוד והחוויה הייתה מעשירה ומלמדת.כול הכבוד שכתבת כתבה על מפגש חוויתי שהתקיים היום.