יום חמישי, 4 בינואר 2018

Watch Dogs 2 משחק מחשב / כתבה מאת יאיר

שלום לכולם רציתי לספר לכם על משחק שאני אוהב שקוראים לו Watch Dogs 2 



Image result for watch dogs 2 pc

המשחק יצא בנובמבר 2016

המשחק מתרחש בסן פרנסיסקו, גיבור המשחק הוא מרקוס הולווי, שהוא האקר. במשחק הוא עושה כל מיני משימות של האקרים שאחרים נותנים לו. 

מרקוס הואשם על פשע שלא ביצע בהיותו צעיר על ידי מערכת המשודרגת של ה-ctOS 2.0 ctOS, שקישרה את המידע האישי שלו לאותו פשע. כשהבין שהמערכת פוגעת באזרחים חפים מפשע של סן פרנסיסקו, הוא החליט לעבוד עם קבוצת הפריצה DedSec על מנת להוריד את המערכת ואת Blume, היוצרת של מערכת ה-ctOS.

המשחק משוחק בגוף שלישי, מכיל מאפיינים של עולם פתוח שמתרחש בגרסה בדיונית של העיר סן פרנסיסקו, שברשות השחקנים על מנת לחקור אותה. העיר של סן פרנסיסקו מכילה שישה אזורים שונים: האזור האזרחי, אזור החוף, אזור הנמל, מרכז העיר, אוקלנד ועמק הסיליקון, שלכל אחד מהם יש איפיונים שונים ואורח חיים שונה.מכניקת הנהיגה שבמשחק שופרה ועוצבה כיותר זמינה, בניגוד למשחק הקודם, שבו מכניקת הנהיגה הייתה מסורבלת ולא נוחה למשתמש. בנוסף, למרקוס יש גם יכולות אקרובטיות משופרות והוא יכול לבצע פארקור בעיר.

הMultiplayer (מצב-מרובה-משתתפים) חוזר ב-Watch Dogs 2. המשחק מציג מולטיפלייר קופרטיבי, שבו השחקנים יכולים להיפגש ולדבר עם שחקנים אחרים, ולהשלים משימות ביחד. המשחק גם מכיל הבעת רגשות, שמאפשר לדמויות של השחקנים לתקשר אחד עם השני על בסיס המחווה שלהם. יהיה אפשר לשחק במשחק באונליין או באופליין. המשחק גם מכיל גם כמה אלמנטים של Multiplayer תחרותי שהיו גם במשחק הקודם.


אני אוהב לשחק את זה כי זה כיף שאפשר לעשות שם הרבה דברים- אפשר לשחק עם רחפן, אפשר להשתלט על מכונית מרחוק ולנהוג בה בלי להיות בה, לקחת מאנשים כסף בלי להרוג אותם. אני משחק בזה הרבה בבית בקונסולה.
אני ממליץ לכם לשחק במשחק הזה,  אבל זה משחק אלים אז זה מתאים רק למי שלא אכפת לו מזה.





תגובה 1: